• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Blast B512

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals rob van de smaakpolitie op tv ajtijd zegt HIER WORDEN WIJ VROLIJK VAN ik vind het zo tof hoe jullie in olen de boel oppikken dat is nou wat we noemen service!!:bye:

Ik heb zojuist het hele forum doorgelezen en zo te zien valt hij een klein beetje tegen. ik verwachte er heel veel van maar die verwachtingen zijn dus tevergeefs. Toch Jammer :sad:

Hier een kleine vergelijkings video tussen de Blast en de (oude) Nuke Bang van Chooêt. Moet de Blast nog vergelijken met ander spul maar de knal is wel aardig.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze nitraten dit jaar gehad en denk dat ik ze niet nog een keer neem. De knal was zeker goed, ging net ietsje zachter dan een FP3 Jorge nitraat, maar het grootste nadeel vond ik het lont. Het lont was soms zo dun en geknakt dat het soms ophield met branden. Ook als je het had aangestoken ging het lontje eerst goed aan, dan brandt het even wat minder en als je denkt dat het een weigeraar is gaat het lontje ineens weer aan en knalt het. Een ander min punt van deze nitraat vind ik het gips dat in duizenden stukjes uit elkaar knalt en alle kanten opvliegt. Knal is prima, maar om bovengenoemde redenen koop ik deze niet meer.

Heerlijke kwaliteit knaller met een goede dreun

l_B5112-blast.png

In baarle te krijgen voor een aantrekkelijke prijs!

1 pakje €16
3 pakjes voor €37.50
5 pakjes voor €55

zeer linke en gevaarlijke dingen. Het gips knalt werkelijk alle kanten op. Komen der ook niet meer in. Bovendien vond ik de knal ook tegen vallen. Sommige chooet bangers gingen nog harder. Had gelukkig maar een pakje. Heb die dan ook snel op gemaakt. Maar hier mag echt nog wel eens kritisch naar gekeken worden!

Heb deze ook meerdere keren met een half opgebrande lont op straat zien liggen, lont is zeer dun en knakt snel. Dit is wel een aandachtspuntje, weigeraars wil niemand en het is nog gevaarlijk ook voor de kinderen die het opnieuw gaan aansteken 1 januari.

Bij zena nu 5 pakken voor 20 euro. Beetje te vergelijken met de actie van vorig jaar met de thundercrackers, alleen gaan deze ook harder?

Knal is prima. Heb wel een aantal op 1 januari op straat zien liggen met nog een half lontje das dan wel weer jammer...

Echt lekkere knallers dit. Had weinig last van rondvliegend gips en heb geen enkele weigeraar gehad. Kwaliteitsknallers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan