• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Blast B512

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikelnummer: B512
Artikelnaam: Blast
Netto Kruitgewicht: 2,0 gram
Effectomschrijving: Knal
Aantal per verpakking: 5/20
Richtprijs: 16,-
O.a. te koop bij: www.vuurwerkbelgie.com

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

m_b5112-blast.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze gaan harder dan enige andere nitraat in belgie,is dus geen nuke banger,Tegelijketijd is deze knaller in Olen als je LVC lid wordt in de maand november €8,- LVC leden krijgen zoiezo op elk produkt deze maan d veel korting.3 x de Halve prijs.

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het nu kan dat er toch nieuwe knallers op de markt komen terwijl dat ivm keuringen eerst niet meer kon? Is er iets veranderd in de verwachtingen van verandering van wetgeving ofzo?

Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar zo'n nieuwe knaller als dit :D maar is beetje ver fietsen :p

Wat ik nu zo raar vind is het volgende:

Waarom in hemelsnaam weer een nieuwe knaller op de markt zetten?
Original heeft denk ik wel 20 knallers, allemaal verschillend van zacht naar hard, maar door de bomen kan ik het bos niet meer zien hoor.

Ze kunnen net zo goed de Mammoth voor de helft verkopen.
Dan kan die nu ook wel uit het assortiment, als er toch een hardere bestaat.

Jammer dat het niet over het produkt gaat,brengt Original een nwe nietraat die voor de echte freak(LVC leden) goed in de markt ligt,dan is original ineens iedereen aan het naaien,dit terwijl er voor LVC leden nog nooit,zoveel voordelen waren als dit jaar.
In ieder geval knalt deze harder dan welke nietraat dan ook die in belgie te koop is.En tot 3xh,wat is je probleem?Als ik je in de winkel zie en met je praat,lijk je best aardig,maar achter de computer blijk je een beetje gefrustreert en geef je op alles en iedereen af.

Denjo,de mamouth kost deze maand in olen €5,50 voor LVC leden.waarom in november,nu dit is simpel voor de echte drukte er aan komt wil original mensen naar olen laten komen,Waarom in Olen?Omdat daar de grootste opslagcapaciteit is.Waarom alleen voor LVC leden?Omdat Original er voor gaat om een grote organisatie te maken in stichtingsvorm zodat er eindelijk een goede vuurwerkclub komt van mensen die veilig en leuk met vuurwerk om wil en kan gaan,zodanig dat er festivals a la de Zenatrophy georganiseerd kunnen worden

klopt corne.
Maar jan modaal die niets om vuurwerk geeft en in december ff voor wat centjes vuurwerk haald betaald dan de volle mep..
je kan ook gewoon die dingen goedkoop op de markt zetten inplaats van duur op de markt zetten en extra korting er op geven.

Ik geloof echt niet dat jij enig verstand hebt van een winkel bestieren! Als jij het met ons beleid niet eens bent dan zal de mailbox van Hema,V&D,Bijenkorf,Kruidvat etc etc wel volstromen met jouw klachten gezien hun akties.
Ik durf echt hardop te zeggen dat geen één vuurwerkwinkel met zulk soort acties komen en de klanten worden vóór ze bestellen geinformeerd over de voordelen van de LVC.
En dat blijven we doen zolang er klanten komen!!

Ik neem aan dat het 20knallers voor 16 euro is.

Even een inhoudelijke vraag; bedoelen jullie met nitraat gewoon knaller? Zoals de Bombero etc? Als ie harder knalt dan de bombero dan heb je een topper binnen. Zijn er nog vaste actie's? Bijvoorbeeld 5 pakjes voor €..

Ben benieuwd zooals eigelijk bij alle producten, ben altijd in voor iets nieuws!
Hoe zit het met de afwerrking van deze knallers, gipsproppen of?

Hij gemaakt met zachte gips aan het einde,knalt ongeveer even hard als de trueno,en kost in de maand november in Olen 8 euro per 20 stuks mits je lid bent(wordt) van de LVC.

Ofterwijl de hardste knaller bij jullie, en niet van Belgie. En met hardste bedoel ik een gedeelde 1e plaats met de mammoth trueno en de blast.

En ik wil weten of er een vaste actie is. Voor de bunker of tabacothiek.

Ik neem aan dat het 20knallers voor 16 euro is.

Even een inhoudelijke vraag; bedoelen jullie met nitraat gewoon knaller? Zoals de Bombero etc? Als ie harder knalt dan de bombero dan heb je een topper binnen. Zijn er nog vaste actie's? Bijvoorbeeld 5 pakjes voor €..

5/20 is toch echt 5 x 20 stuks en anders klopt de omschrijving niet.
16 euro voor 20 nitraten zonder vlam is hardstikke duur, ik koop die troep al een tijdje niet meer maar weet nog dat ik t vroeger een stuk goedkoper had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan