[Original Fireworks] Big Bang

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Big Bang
Artikelnummer: Z01
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 3/1
Effectomschrijving: Chinese rol met alleen grote knallers.
Prijs: €33,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Degene die ik gezien heb had haast, maar deze heeft volgens mij nog iets extra's goed te maken met moeders de vrouw,...

Heerlijke matten dit! Echt heerlijke knallen!

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fototje:
2ntww1z.jpg

Ik heb al een paar keer de Big Bang gehad en nog steeds vind ik 'm erg gaaf. Met de Big Bang prefereer ik 'm liggend, ook al betekent dit dat altijd wel een tiental rotjes niet afgaan. Maar die verzamel ik na afloop om te voorkomen dat kinderen ze vinden en vervolgens hun hand moeten missen :P

In het jaar dat het zo mistig was met oud en nieuw (2007/08???) had ik 'm ook. Toen we naar buiten gingen kon je nog wel iets zien, maar toen ik eenmaal de Big Bang afstak konden we werkelijk letterlijk geen hand voor ogen meer zien. Gelukkig laat geluid zich niet door de mist tegenhouden.

Eén keer is de Big Bang na een klap of 3 alweer gestopt en moest ik 'm opnieuw aansteken. Dat deed ik met een grote Morning glory voor de nodige afstand, maar nog knalden ze keihard op m'n trommelvliezen in toen de rol weer aan ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan