[Original Fireworks] B515 Traca 20m

Status
Niet open voor verdere reacties.
image

Bron: Zena vuurwerk op Facebook.

Edit: deze post heeft niet veel toevoegende waarde, de foto word nogal klein weergegeven. Sorry.

traca20meterOF.jpg

Voilla

En zie hier een filmpje:
(let maar niet op de kwaliteit :p )

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aan het filmpje te zien duurd hij 2 x zo kort dan de pyrostar versie. De 10m daarvan duurd 3/4 seconde, en deze 20 meter versie duurd ook 3/4 seconde.

Ben benieuwd hoe hij in het echt presteerd :)

Aan het filmpje te zien duurd hij 2 x zo kort dan de pyrostar versie. De 10m daarvan duurd 3/4 seconde, en deze 20 meter versie duurd ook 3/4 seconde.

Ben benieuwd hoe hij in het echt presteerd :)

Zeer goed opgemerkt. De pyrostar versie komt beter over bij mij. Het iets tragere tempo zorgt er ook voor dat je de individuele knallers en eindbo iets beter hoort.

:bye:

Mooi stuk vuurwerk.
eindbom ziet er kleurig en groot uit alleen ik kan hem niet goed horen.
tempo is perfect zo.

Ligt het aan het filmpje of hoor ik de laatste vlinder niet?

Zou waarschijnlijk wel geknalt hebben maar de knal zal weinig verschil uitmaken met de rest als er toch maar max 2 gram in mag zitten. Het is meer voor de image die een originele traca heeft. Een BSCtje op het einde is natuurlijk veel leuker :p

Is veel leuker maar knalt niet gelijk, aangezien dit geen schietlont/quickmatch tot in de knaller heeft.

Het is zoiezo meer voor het uiterlijk, en de kwaliteit van het geluid is zoiezo niet echt helder en omdat de cameraman ruim 20meter van de eindknal stond is het allemaal niet echt goed te beoordelen.

Hij ziet er iedergeval echt goed uit, en dat de knallen in orde zijn vind ik persoonlijk vanzelf sprekend:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan