[Original Fireworks] B514 Traca 10 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corné

VWC lid
Artikelnaam: B514 Traca 10 meter
Aantal per verpakking: Per stuk
Aantal in karton: Onbekend
Prijs: € 16,00
Fabrikant/Importeur: Original Fireworks
Kruitgewicht: 21 gram

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een tweetal fotootjes van dit nieuwe artikel ...

zena_nieuw_5.jpg

zena_nieuw_6.jpg

Is de eindknaller echt een stuk harder dan de andere knallers?
En hoeveel gram zit er in de Eindknaller?

Opzich lukt dat wel makkelijk, als het van de goede spaanse kwaliteit zou moeten zijn, kan je een aardig verschil horen tussen een eindknaller met 2 gram flash en de normale knallers met 1 gram flash. ( ik zeg niet dat dat erin zit maar ik neem aan dat de normale knallers rond de 1 gram flash hebben, net zoals de mascleta )

Maar het gaat zo snel dat het moeilijk is om te horen. Ik had dat ook met de traca van pyrostar, toen ik die 2 jaar terug gefilmd had. Je hoorde geen verschil en 10 meter gaat zo voorbij!

En deze blijken nog 2 x zo snel te gaan. Wel een zeer geliefd effect voor mij, ik hou van die chaos!

En het uiterlijk is zeer top vind ik.

Vorige week vertelden ze me dat de nieuwe met eindbom toch echt harder zou gaan. Zal ookverkooppraat zijn misschien. Ik zal het iig zelf wel willen horen.
Greetz

@hennn:
Dit product is nieuw dit jaar. Hoe weet jij dat het een topper is? Zou je je mening een beetje kunnen onderbouwen zodat wij er ook nog iets aan hebben? Heb jij hem al gehoord misschien?

Vandaag de Traca 10m gehaald samen met de pyrostar traca 10m, voor een maat van mij. Ik was toch even nieuwschierig en heb hem uit de doos gehaald. Toen viel mij een aantal dingen op:

. De hulzen van Original traca 10m zijn zeer zacht
. De afwerking vind ik niet zo heel goed. Met name die dikke touw om de knallers
. En dan het errigste van alles, overal zit flashpowder als je het vast pakt zitte je helen handen vol flashpowder

wel moet ik er bij zegge dat ik de doos van de Traca goed er uit vind zien:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoppa nog een filmpke van t matje.
Zeer appart matje en behoorlijk snel als je hem ophangt!

Deze maand €9,90 als je lid wordt van de Leuke Vuurwerkmensen Club.
Alleen in Olen!
Kijk op www.zenavuurwerk.com voor meer info voor super kortingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan