[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
uhh wat wil je nu zeggen?

vanochtend was die € 84.50, 50% op € 169.00
en nu is die € 80.00, zou 50% van € 160.00 betekenen.

wat heeft een oude prijs van € 159.00 ermee te maken?

Check ff de product omschrijving......... Daar doelt Hennn waarschijnlijk ook op met 80 euro maar dan afgerond.

Ik wil niks zeggen, leg het je alleen maar uit ;)

Check ff de product omschrijving......... Daar doelt Hennn waarschijnlijk ook op met 80 euro maar dan afgerond.

Ik wil niks zeggen, leg het je alleen maar uit ;)

Denk je serieus dat Mister Henn de prijs van 2009 zal hanteren:bonk: dan wordt het tijd dat ie een wakker wordt :p

Vind ik eigenlijk ook wel, 160 euro is bizar duur. Dat houdt mij ook tegen om het ding te kopen. Wel traca's van 20 meter gehad, die waren wel leuk en ook leuk geweld maar net iets te kort. Maar 160 euro gaat wel erg ver.

Dan heb je hem denk ik nog nooit meegemaakt?
Klopt het is veel geld, maar wow wat een geweld komt daar vanaf. Twee jaar later hebben de buren het er nog steeds over.

Ik heb deze kanjer de afgelopen twee jaar ook live mee mogen maken in de straat, het uitlopen alleen al is geweldig laat staan als hij afgaat, kippenvel. Mocht je deze zelf willen ervaren en vindt je de prijs te hoog, grijp nu je kans lijkt mij. Het is een topper.

Dit is gewoon een top produkt! Zelf heb ik hem jaarlijks en idd, de buurt heeft het er nog over als ik hen tegenkom. Megatopper die er hier jaarlijks bij is :)

topprijs ? ik vind 80/85 euro is gewoon een "normale" prijs
en 160 euro een belachelijke prijs.

Vind ik eigenlijk ook wel, 160 euro is bizar duur. Dat houdt mij ook tegen om het ding te kopen. Wel traca's van 20 meter gehad, die waren wel leuk en ook leuk geweld maar net iets te kort. Maar 160 euro gaat wel erg ver.

Maar dan heb je ook wel een beest van een mat die nergens anders mee te vergelijken is he. :wink: Zelf zou ik ook niet het volle pond betalen. Maar ik bedoelde te zeggen dat je blij mag zijn dat hij op de aanbieding is. :wink:

1500774_261825917303853_536744792_o.jpg

De Mascleta van ons die we vorig jaar hadden. Ging helaas al naar een paar meter uit maar ging van zelf naar 30 seconde weer aan:

Wat was dit weer een geweldenaar, ook de vrouwen konden deze mat waarderen.
In de middag ook die van pyrostar gehoord en die ging voor mijn gevoel wel wat harder.

Wow, voor het eerst twee keer gezien en gehoord. Een overdag en eentje 's nachts! Heerlijke dingen, lekker lang en het ziet er gewoon heerlijk uit dat je hem heen ern weer ziet gaan. Zo snel heerlijk! Aan het eind een Mjölnir geknoopt. Mooie afsluiter van de mat! Top ding! Maar €169,- nee, met de 50% actie een hele mooie deal!

Bij mij was hij dit jaar waardeloos, hij ging wel 6 keer uit, maar wel na een seconde om 15 elke keer weer aan. Ik baal er echt flink van, had voor dat geld wel wat meer verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan