Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij soms aan het denken zet, is dat 250 grams matten in Belgie echt in prijs kunnen verschillen. Een 500sh chainthunder kost bijvoorbeeld 24 euro en deze mat kost 159 euro. Niet dat je alleen naar het kruit moet kijken, want de grote van de mat, de ruimte die de dozen in beslag nemen in de containers en nog veel meer dingen komen daar dan bij kijken.
Daarin tegen lijk me dit echt zo goed product, ik moet deze ooit een keer in mijn straat hebben![]()
Heb deze ook gehad met oudjaar wat een geweld, jammer dat hij kort is.
Kort maar krachtig Top.
Zo dus jij vindt 120 meter kort?
En dan alle Nederlandse mannen zich maar druk maken over die ene
centimeter meer..
![]()
Denk dat hij met 'kort' het tempo van de mat bedoelt![]()
Mollyman zal dat vast en zeker door hebben, meer sarcastisch bedoeld lijkt me.
+ YouTube Video | |
Deze mat is gruwelijk goed, een maat van mij had hem vorig jaar ergens vandaan gehaald, ik weet ook niet waar voor "maar" 95euro. We hebben hem net voor middernacht aangestoken, en het was echt onbeschrijfelijk iedereen kwam gewoon kijken. Volgens mij dachten ze dat er met een geweer werd geschoten ofzoo echt waar wat een geweld.
hahah kartonnetjeOndanks dat ik hem kwa prijs aardig hoog vind heb ik er een kartonnetje van meegenomen, en dan word de prijs natuurlijk zeer aantrekkelijk![]()