[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik de filmpjes zie dan wil ik er ook wel een.
Maar ben bang dat dit net buiten mijn budget valt. 150 euro is wel beetje veel.
maargoed dan heb je ook wat...
kheb nog ff om erover na te denken. Heb je deze ook in verschillende lengtes?
greetzz

Wat mij soms aan het denken zet, is dat 250 grams matten in Belgie echt in prijs kunnen verschillen. Een 500sh chainthunder kost bijvoorbeeld 24 euro en deze mat kost 159 euro. Niet dat je alleen naar het kruit moet kijken, want de grote van de mat, de ruimte die de dozen in beslag nemen in de containers en nog veel meer dingen komen daar dan bij kijken.

Daarin tegen lijk me dit echt zo goed product, ik moet deze ooit een keer in mijn straat hebben:)

Als ik het geld ervoor had, had ik deze zeker gekocht! Wat een geweld zeg! Ik zou hem van lantaarnpaal naar lantaarnpaal binden. dat geeft een geweldig effect denk ik, helemaal als je hem in de trailer van de vuurwerkmuseum DVD ziet.

Wat mij soms aan het denken zet, is dat 250 grams matten in Belgie echt in prijs kunnen verschillen. Een 500sh chainthunder kost bijvoorbeeld 24 euro en deze mat kost 159 euro. Niet dat je alleen naar het kruit moet kijken, want de grote van de mat, de ruimte die de dozen in beslag nemen in de containers en nog veel meer dingen komen daar dan bij kijken.

Daarin tegen lijk me dit echt zo goed product, ik moet deze ooit een keer in mijn straat hebben:)

Vergeet niet dat quickfuse ook aardig wat kost :bye:

mvg

Vandaar dat ik ook zeg '..de grote van de mat' :)

Maar laten we niet gaan discuseren over de prijs, dat hoofdstuk is vorig jaar al afgesloten. Dit word gewoon een mat die ik ooit in mijn straat ga afsteken :)

Deze mat is gruwelijk goed, een maat van mij had hem vorig jaar ergens vandaan gehaald, ik weet ook niet waar voor "maar" 95euro. We hebben hem net voor middernacht aangestoken, en het was echt onbeschrijfelijk iedereen kwam gewoon kijken. Volgens mij dachten ze dat er met een geweer werd geschoten ofzoo echt waar wat een geweld.

Deze mat is gruwelijk goed, een maat van mij had hem vorig jaar ergens vandaan gehaald, ik weet ook niet waar voor "maar" 95euro. We hebben hem net voor middernacht aangestoken, en het was echt onbeschrijfelijk iedereen kwam gewoon kijken. Volgens mij dachten ze dat er met een geweer werd geschoten ofzoo echt waar wat een geweld.

Ik zou zeggen kijk dat filmpje een post eerder. Tis net of er met een kalashnikov wordt geschoten ja :D

Ondanks dat ik hem kwa prijs aardig hoog vind heb ik er een kartonnetje van meegenomen, en dan word de prijs natuurlijk zeer aantrekkelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan