• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] AB20- Zena Traat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nog wat foto's + een filmpje van deze lekkere knaller.
Toevallig deze knaller bij een maat mogen aanschouwen. En er kwam echt een heerlijke dreun vanaf. Heb er 4 mogen aanschouwen en de knal was bij alle 4 even goed. De vertraging bedraagd +/- 5 seconden, dus is gewoon goed

zenatraat1_zpse3215839.jpg

Bovenkant doosje

zenatraat2_zps9efaccd4.jpg

Achterkant doosje zoals je ziet zit er inderdaad 1.2 gram flash in een knaller

zenatraat3_zps2ac8d914.jpg

Verpakking is 4x5

zenatraat4_zps2779361c.jpg

zenatraat5_zps590e8076.jpg

Zeer strakke afgewerkte knaller

Ik moet me zo inhouden tjonge op mijn leeftijd en dan nog van die jeukende handen maar met de vele verraders in de buurt moet ik me tovh inhouden bah

Op het eerste gezicht dacht ik 'Mwa, weer zo'n standaard nitraatje'
Maar ik moet toch toegeven dat het geweldige knallers zijn!

Video:

dennis-pyro had je een bepaalde reden om die foto's te uploaden?
Prima natuurlijk maar net een pagina terug laat ik precies dezelfde foto's zien.
Beetje overbodig lijkt me, of zie ik dat verkeerd?:rolleyes:
(NB. filmpje voegt wél waarde toe)

Welke nitraten hebben nou eigenlijk de volle 2 gram ? Of welke hebben dat gehad. Vaak is het 1,6 ofzo.
Snap niet dat er gewoon 2 in gedaan word. 1 goede soort.

Ipv al die soorten..

de blast van original hebben de volle 2 gram:)

dit zijn volgens mij ook de enige die echt de volle 2 gram hebben (sorry als dit niet klopt)

gr scorpio

Wat zijn dit lekkere knallers zeg! zeker een toegevoegde waarde in het assortiment van Zena, en al helemaal voor die aanbieding/introductie prijs zijn dit denk wel de beste nitraten die je kan krijgen voor dat geld in België!

ik heb drie pakjes gekocht want ik dacht dat het prul dingen waren maar ze knallen best redelijk het is geen mamoth maar voor de prijs een harde en goed afgewerkte knaller

@dikkeeric

In belgië geld een decibellimiet, Dus als je 2gram aan hoge kwalitieit flashkruit erin stopt gaat dat ver over het decibellimiet heen

Ik heb deze knallers ook 1 pakje, had er het liefste 10 van meegenomen. Knallen erg hard en hij zit heel dicht tegen een chooet banger aan. Prijs/kwaliteit is erg goed 9,50 voor 20 stuks. Mooi goed afgewerkte nitraten met een lekkere knal !

Even denken hoe ik het moet verwoorden...
Niet normaal ziek! Ik had ze bij de introductie voor 5 euro per pakje van 20, ook nog 25% korting..
Heb helaas maar 2 pakjes meegenomen, had het liefste alleen die gekocht ipv ook nog Chooêt Bangers en alles.
Wat een ongelooflijke klap komt daar vanaf vergeleken met elke andere knaller in die prijsklasse.
Mijn Chooêt Bangers haalden die Zena Traat echt niet!
Kwaliteit dingetjes :)

Ik denk dat deze nitraten ongeveer de goede oude Thumping Thunders zonder vlam vervangers kunnen worden.
Voor een prijs van 9.50 heb je 20 super knallers!
Gaan heerlijk, ik heb ze vergeleken met de Jumbo Crackers en natuurlijk waren deze harder, maar de Zena Traat kwam wel in de buurt.
Je kunt hier geen miskoop aan doen jongens!
Kopen die hap!

Van de 1,2g verwachte ik gewoon een leuke klap, maar ik vond ze toch wel verassend leuk. (ik ken uiteraard het hele kwaliteitflash,huls,stoppen verhaal wel) Maar vond ze echt prima! Enige wat ik soms lastig vind is dat het crepepapier zo lang is dat ik het steeds moest afscheuren, vind het nogal leip als ik ze wil aansteken en het crepe gaat nog eerder fikken :p

Deze vaak gehoord overdag en moet toch zeggen ze kwamen in de buurt van de jorge fenix.
Ja de jorge fp3 ging harder en had meer druk maar toch deze kwam wonderbaarlijk dicht in de buurt.

Echt top dingen dit!!

Goede dreun komt hier vanaf

Profiteer nu van de vaste staffel acties in Baarle

l_Zenatraat.png

1 pakje €9.50
3 pakjes €24.75
5 pakjes voor €35
10 pakjes voor €60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan