[Original Fireworks] 20.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: 20.000 Klapper
Artikelnummer: Z28
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 4/1
Effectomschrijving: Chinese rol 20.000
Prijs: € 22,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Bijlagen

• l_Z28.jpg
    l_Z28.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor degen die de Afmetingen/Gewicht van een karton wil weten:
55x30x30
G.W = 9.5kg
N.W = 8.5kg

€ 20.50 per stuk

Helaas zijn de rollen niet meer wat ze ooit geweest zijn! zeker niet met wat er dit jaar gebeurd is... Mis nu al de 5k de CKC de manderin en ga zo maar door...

Inderdaad, het is er qua formaat juist alleen maar op vooruit gegaan. Je hebt nu allemaal matten van 500+ gram flash. En lekker compact verpakt in smalle dozen, dat is voor opslag en vervoer ook alleen maar gunstig.

Lekker 115euro neertellen voor een Clemetin...

Dus de hindoe 4000 en Hindoe 3000 waren in jullie ogen niks ( prijs en kwaliteit verhouding) en daar zijn nu betere matten voor te vinden? De chainthunder 500 noem ik dan nog een eens...

Hoop dat er veel betere matten aankomen...

Niemand betaald hier €115,- voor een Clementin, -25% LVC korting is het €86,25. Vergelijken met een Hindoe3000 slaat al helemaal nergens op natuurlijk, dat is een totaal andere mat. En als je het toch al wilt doen, dan zit hier 3 tot 4 keer zoveel kruit in als in de Hindoe 3000. Dus dan is het opeens geen gek bedrag meer?

Niemand betaald hier €115,- voor een Clementin, -25% LVC korting is het €86,25. Vergelijken met een Hindoe3000 slaat al helemaal nergens op natuurlijk, dat is een totaal andere mat. En als je het toch al wilt doen, dan zit hier 3 tot 4 keer zoveel kruit in als in de Hindoe 3000. Dus dan is het opeens geen gek bedrag meer?

Waar zie je in mijn eerdere bericht dat ik een Clemetin vergelijk met een hindoe 3 of 4 k... Ik heb het hier over een welke matten er zijn geweest in het verleden kwa diversiteit en vooral de prijs kwaliteit verhouding die er was tegenover nu.

Het gaat me niet om wat een ieder betaald want de meeste zullen het nog wel goedkoper krijgen als je bekend bent in de winkels maar in mijn beleving dient een mat ook een finale te hebben en dat doe je niet door zelf op te rollen...

Al met al zitten we denk ik op 2 verschillende golfhoogtes en andere interesses. Geeft totaal niet dat mag. Echter degene wie tegen mij zegt dat er nu meer diversiteit is en een beter aanbod in prijs kwaliteit verhouding die verklaar ik voor gek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan