Jupilerfreak
Banned
Lekkerste is om deze af te maken met een 5k. Wat je ook kan doen, is het einde van deze mat oprollen. Dan krijg je een soort eindbom, dat doet het hem wel hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
12 euro vind ik wel een grove prijs stijging!
bedoel in eens 3euro duurder!
De concurent bied een gelijk waardig product aan voor 7euro.
tsja ik ben erg fan van de 1000farts maar ik vind 12e in eens wel iets te hoog.
Ja het is het matje nogsteeds waard maar als je een karton haalt dan is het overwegen bij de concurent wel aanwezig.
@ Original... Waarom?
Waarom is hij in eens 3euro duurder?
Een karton prijs vergelijken met een stuksprijs is appels met peren vergeleken. Als je hiervan een karton haalt gaat de prijs ook zeker omlaag.
Ik snap je punt, alleen je beredenering is een beetje fout. In zijn klasse word hij wel te duur. Maar ik had vorig jaar zulke goede ervaringen met deze mat, dat ik zoiets heb van: wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur.
Maarja dat ben ik, en ik begrijp dat het voor ieder persoon anders is.
Achja, een karton TB 1000shots (20matten) is 80 a 85 euro. En ik geloof niet dat wanneer je een karton thousand farts koopt, je ook 4 euro per stuk betaald, wanneer de stuksprijs op 12euro ligt.
Oh en hierover:
'' wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur''
Tuurlijk zijn ze beter dan de matten in Nederland, en heb je ze daar niet, maar ik vergelijk deze toch ook met een andere Belgische mat, wat mij nogal logisch lijkt. Ook al heb ik een redelijk fors budget, dan maken die euro's mij alsnog veel uit, en blijf ik altijd op zoek naar de beste en meest voordelige producten.
Het enige wat ik doe is speculeren over een vervanger, aangezien een prijsstijging van bijna 35% wel heel fors is.![]()
Ik snap dit stukje niet. Dit stond los van jouw bericht. Dat is zoals ik denk: Beter een mat van 12 euro die ik geweldig vind, dan dat ik hem oversla en een ratelband in Nederland ga halen.
We kunnen beter verder gaan praten over het product, de uitwerking ervan etc. en stoppen over de prijsstijging.
Oh dan heb ik dat verkeerd gelezen denk ik. Ik bedoelde ermee te zeggen, dat wanneer je toch naar Belgie gaat, je ook aan de TB kan komen, dus dan maakt dat in principe niet veel uit.
Ik vind trouwens dat bij zo'n prijsstijging daar best over gediscussieerd mag worden, maar dat is mijn mening![]()
De prijs van €9 was nog een oude prijs in de tijd was die €10 geworden.
Nu met de prijs €12 er gaat een paar euro omhoog,maar vindt het deze mat wel waard.
Tussen 10 euro en 10 euro zit geen 1 euro verschil? Ofterwijl, geen prijsstijging. Ze hadden een prijsstijging gedaan, maar blijkbaar weer terug gebracht.
Als deze mat duurder dan 10 euro word, zullen ze nog weinig gaan verkopen van deze mat.
9euro was de prijs 2 jaar terug brooklyn.