[Original Fireworks] 1000 Farts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekkerste is om deze af te maken met een 5k. Wat je ook kan doen, is het einde van deze mat oprollen. Dan krijg je een soort eindbom, dat doet het hem wel hoor!

Alweer 12 euro?

Hij is ze geld alsnog wel waard! Echt een super ding. In verhouding de beste mat in mijn ogen.

12 euro vind ik wel een grove prijs stijging!
bedoel in eens 3euro duurder!
De concurent bied een gelijk waardig product aan voor 7euro.
tsja ik ben erg fan van de 1000farts maar ik vind 12e in eens wel iets te hoog.
Ja het is het matje nogsteeds waard maar als je een karton haalt dan is het overwegen bij de concurent wel aanwezig.
@ Original... Waarom?
Waarom is hij in eens 3euro duurder?

12 euro vind ik wel een grove prijs stijging!
bedoel in eens 3euro duurder!
De concurent bied een gelijk waardig product aan voor 7euro.
tsja ik ben erg fan van de 1000farts maar ik vind 12e in eens wel iets te hoog.
Ja het is het matje nogsteeds waard maar als je een karton haalt dan is het overwegen bij de concurent wel aanwezig.
@ Original... Waarom?
Waarom is hij in eens 3euro duurder?

Inderdaad, 9euro was een mooie prijs, maar voor dit geld heb je bijna 2 matjes van de concurrent.
En al helemaal als je een karton haalt. Wanneer je die dan nog eens op elkaar legt overtreft hij zeker dit matje.

Een karton prijs vergelijken met een stuksprijs is appels met peren vergeleken. Als je hiervan een karton haalt gaat de prijs ook zeker omlaag.

Ik snap je punt, alleen je beredenering is een beetje fout. In zijn klasse word hij wel te duur. Maar ik had vorig jaar zulke goede ervaringen met deze mat, dat ik zoiets heb van: wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur.

Maarja dat ben ik, en ik begrijp dat het voor ieder persoon anders is.

Een karton prijs vergelijken met een stuksprijs is appels met peren vergeleken. Als je hiervan een karton haalt gaat de prijs ook zeker omlaag.

Ik snap je punt, alleen je beredenering is een beetje fout. In zijn klasse word hij wel te duur. Maar ik had vorig jaar zulke goede ervaringen met deze mat, dat ik zoiets heb van: wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur.

Maarja dat ben ik, en ik begrijp dat het voor ieder persoon anders is.

Achja, een karton TB 1000shots (20matten) is 80 a 85 euro. En ik geloof niet dat wanneer je een karton thousand farts koopt, je ook 4 euro per stuk betaald, wanneer de stuksprijs op 12euro ligt.
Oh en hierover:

'' wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur''

Tuurlijk zijn ze beter dan de matten in Nederland, en heb je ze daar niet, maar ik vergelijk deze toch ook met een andere Belgische mat, wat mij nogal logisch lijkt :bonk:. Ook al heb ik een redelijk fors budget, dan maken die euro's mij alsnog veel uit, en blijf ik altijd op zoek naar de beste en meest voordelige producten.
Het enige wat ik doe is speculeren over een vervanger, aangezien een prijsstijging van bijna 35% wel heel fors is. :D

@knalvwfreak

Ik ben het helemaal met je eens, 12 euro voor een 1000 shots matje is erg prijzig en dat maakt de thunderbomb in dat opzicht alleen maar goedkoper.

Thunderbomb kost nu 85 euro per overdoos en voor dat geld kan ik ze niet laten liggen.

Gr

Achja, een karton TB 1000shots (20matten) is 80 a 85 euro. En ik geloof niet dat wanneer je een karton thousand farts koopt, je ook 4 euro per stuk betaald, wanneer de stuksprijs op 12euro ligt.
Oh en hierover:

'' wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur''

Tuurlijk zijn ze beter dan de matten in Nederland, en heb je ze daar niet, maar ik vergelijk deze toch ook met een andere Belgische mat, wat mij nogal logisch lijkt :bonk:. Ook al heb ik een redelijk fors budget, dan maken die euro's mij alsnog veel uit, en blijf ik altijd op zoek naar de beste en meest voordelige producten.
Het enige wat ik doe is speculeren over een vervanger, aangezien een prijsstijging van bijna 35% wel heel fors is. :D

Ik snap dit stukje niet. Dit stond los van jouw bericht. Dat is zoals ik denk: Beter een mat van 12 euro die ik geweldig vind, dan dat ik hem oversla en een ratelband in Nederland ga halen.

We kunnen beter verder gaan praten over het product, de uitwerking ervan etc. en stoppen over de prijsstijging.

Ik snap dit stukje niet. Dit stond los van jouw bericht. Dat is zoals ik denk: Beter een mat van 12 euro die ik geweldig vind, dan dat ik hem oversla en een ratelband in Nederland ga halen.

We kunnen beter verder gaan praten over het product, de uitwerking ervan etc. en stoppen over de prijsstijging.

Oh dan heb ik dat verkeerd gelezen denk ik. Ik bedoelde ermee te zeggen, dat wanneer je toch naar Belgie gaat, je ook aan de TB kan komen, dus dan maakt dat in principe niet veel uit.
Ik vind trouwens dat bij zo'n prijsstijging daar best over gediscussieerd mag worden, maar dat is mijn mening :)

Oh dan heb ik dat verkeerd gelezen denk ik. Ik bedoelde ermee te zeggen, dat wanneer je toch naar Belgie gaat, je ook aan de TB kan komen, dus dan maakt dat in principe niet veel uit.
Ik vind trouwens dat bij zo'n prijsstijging daar best over gediscussieerd mag worden, maar dat is mijn mening :)

Ja ik vind dat daar zeker over gediscusseerd mag worden.

De prijs van €9 was nog een oude prijs in de tijd was die €10 geworden.
Nu met de prijs €12 er gaat een paar euro omhoog,maar vindt het deze mat wel waard.

Laatst bewerkt:
Tja, het is natuurlijk jammer dat we iets meer moeten neertellen voor dit heerlijke matje, maar ik ben allang blij dat hij onveranderd in de collectie blijft. Bij vergelijkbare artikelen elders, zoals de ThunderBomb, wordt niet de prijs maar het product aangepast om te besparen. Daar baal ik pas echt van :sad:

Cameo

De prijs van €9 was nog een oude prijs in de tijd was die €10 geworden.
Nu met de prijs €12 er gaat een paar euro omhoog,maar vindt het deze mat wel waard.

even ter verduidelijking, de huidige prijs van dit matje is 10 euro. Dus zonder actie etc. Ofwel een prijsstijging van totaal 1 euro.

10 euro vind ik persoonlijk wel de max voor dit matje en nog redelijk in verhouding staan met de prijs - kwaliteit, bij een verdere stijging worden de Salon Roger matjes toch wel een te zware concurrent ben ik bang.

Tussen 10 euro en 10 euro zit geen 1 euro verschil? Ofterwijl, geen prijsstijging. Ze hadden een prijsstijging gedaan, maar blijkbaar weer terug gebracht.

Als deze mat duurder dan 10 euro word, zullen ze nog weinig gaan verkopen van deze mat.

9euro was de prijs 2 jaar terug brooklyn.

Tussen 10 euro en 10 euro zit geen 1 euro verschil? Ofterwijl, geen prijsstijging. Ze hadden een prijsstijging gedaan, maar blijkbaar weer terug gebracht.

Als deze mat duurder dan 10 euro word, zullen ze nog weinig gaan verkopen van deze mat.

9euro was de prijs 2 jaar terug brooklyn.

Er staat ook niet ten opzichte van vorig jaar. Er staat ''totaal'', dus sinds 2 jaar geleden, toen was hij idd 9 euro (ofwel de startprijs). Ofwel een prijsstijging van 1 euro over 2 jaar is redelijk normaal te noemen, in tegenstelling tot 3 euro.

dit zijn de matten van belgie!
prijz kwalitijd een top produkt
was er zeer van onder de indruk
mede om dat ik niet zo veel van dit produkt verwachte
maar het presteerde boven alle verwachtingen
:wink:

Ik had hem ook afgelopen oud en nieuw. Ik stak hem af om tien uur 's ochtends en ze maakte aardig wat herrie. De buren gingen voor het raam staan. Tempo is ook zeer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan