[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: 100.000 Klapper
Artikelnummer: T809
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 1/1
Effectomschrijving: Chinese rol 100.000
Prijs: € 80,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit jaar voor het eerst een 100k, na bovenstaand filmpje was ik overtuigd dat het het geld waard is.

Maar ik heb niet echt veel verstand van alle verschillende versies die nu in omloop zijn.

Bij mij staat er het volgende op:

RT-809-2/Z29A

Z34-2 Celebration Cracker 3/1

G.W. : 10.5 kg
N.W. : 9.5 kg

carton size 55x13x56cm

Nu mijn vraag: Is deze hetzelfde als bovenstaand filmpje, of is het in elk geval een goede?

En kun je de uiteinden overlappen i.p.v. vastknopen, zonder dat de helft van de knallers niet afgaat?

Alvast bedankt,
Meerval.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit jaar voor het eerst een 100k, na bovenstaand filmpje was ik overtuigd dat het het geld waard is.

Maar ik heb niet echt veel verstand van alle verschillende versies die nu in omloop zijn.

Bij mij staat er het volgende op:

RT-809-2/Z29A

Z34-2 Celebration Cracker 3/1

G.W. : 10.5 kg
N.W. : 9.5 kg

carton size 55x13x56cm

Nu mijn vraag: Is deze hetzelfde als bovenstaand filmpje, of is het in elk geval een goede?

En kun je de uiteinden overlappen i.p.v. vastknopen, zonder dat de helft van de knallers niet afgaat?

Alvast bedankt,
Meerval.

Niemand ???

Wanneer je hem gewoon bij Orginal heb gekocht, zal het om dezelfde versie gaan. Eventueel misschien die van vorig jaar, maar dat waren ook gewoon goeie.

Ik zou als ik jou was het lont knopen. Overlappen kan natuurlijk ook, alleen dan wel de lontjes aan elkaar vast binden.

1 dingetje snap ik dan nie :p zitten er echt 100.000 knallers in? N.W= 9,5 kg dus dan zou het 0,095 gram kruit per knaller zijn (9500 gram : 100.000klappers) , en dat zou dan erg zacht gaan :shocked: dus ik denk dat dat niet klopt

Er zitten inderdaad geen 100.000 knallertjes aan de 100k..
Klik eens hier. Hier staat ook een schatting gemaakt van het aantal knallers aan de matten.. zo zie je dat er ongeveer 3600 aan de 100k zaten op dat moment. Dit kan en zal natuurlijk altijd afwijken van de mat die je koopt. :)

Wanneer je hem gewoon bij Orginal heb gekocht, zal het om dezelfde versie gaan. Eventueel misschien die van vorig jaar, maar dat waren ook gewoon goeie.

Ik zou als ik jou was het lont knopen. Overlappen kan natuurlijk ook, alleen dan wel de lontjes aan elkaar vast binden.

Waar kun je de overlappende delen het best mee vastmaken dan?
Touw, ty-rips, tape ?

Ik zit er over na te denken om elk stuk ca. 1,5m te overlappen, vandaar mijn vraag:wink:

Waar kun je de overlappende delen het best mee vastmaken dan?
Touw, ty-rips, tape ?

Ik zit er over na te denken om elk stuk ca. 1,5m te overlappen, vandaar mijn vraag:wink:

De nieuwe 100.000 klapper van Original is verpakt als een soort pizzadoos. Die klap je open en dan zie je de rol met op twee plaatsen lont uitsteken. Per plaats zijn er twee lonten. Het is de bedoeling dat deze twee aan elkaar geknoopt worden. En dan is het uitrollen, aansteken en genieten maar. Wil je het laten overlappen dan zou je het eerst uit moeten rollen en dan verplaatsen / overlappen zoals je het zelf wil hebben. Veel plezier.

Ik wil jullie er op wijzen dat er een appart topic is voor de 100.000 rol connector van original. Alle rollen die ze hebben, verschillende versies zijn apparte topics voor.
Bij voorbaad dank:wink:

Ik heb een best wel grotere rol gekocht in vergelijking met normaal.
T809 100.000 br weight 15 kg net.14 kg van horse brand.... 3 delen zijn het en moet van original zijn, maar kan er geen kenmerk van vinden.
is dat normaal??

mvg bompijl!

Hier foto's van de mat. Mijn vraag is alleen, iemand riep in dit topic dat er op 2 plaatsen lont uit komt, maar bij mij op drie.. Klopt dit? Of is dit geen lont maar gewoon touw?
spb1ua.jpg

ruxmav.jpg

3356338.jpg

Dit jaar 1 100k klappert van Original Fireworks gehad, en 1 van Horse Brand. Ik moet zeggen dat ik de mat van Horse Brand echt stukken beter vond.

Begrijp me niet verkeerd, de mat van Original Fireworks was opzich ook prima, en leek kwa uiterlijk misschien wat mooier afgewerkt, maar Sommige delen waren los van elkaar bij de Original Fireworks mat? die heb ik aan elkaar moeten knuppen.

Helaas kwam de mat ook 1x stil te liggen, maar dat kan komen door dat het wat nat was... Heb hem wel weer aan de praat gekregen gelukkig :)

Het was trouwens geen pizza doos! Maar gewoon een std doos...

Laatst bewerkt:
RZ34: Deze mat heeft 3 delen en moet je aan elkaar koppelen.
Z34a: Deze mat bestaat uit 1 geheel.

:wink:

Original heeft 2 verschillende versies van de 100.000 rol in het assortiment. Beide versies bestaan uit losse rollen die aan elkaar te koppelen zijn, dit omdat een 100.000 rol in één geheel in België niet aan particulieren verkocht mag worden. De RZ34 bestaat uit 3 losse rollen die je achter elkaar moet uitrollen en vervolgens te koppelen zijn met een klikverbinding. De Z34a bestaat ook uit 3 losse rollen, maar dan weer opgerold op 1 rol. Voor uitrollen dien je zelf de 3 losse rollen nog aan elkaar te koppelen/knopen! In de rol zie je op 2 punten twee stukken dik gekleurd visco uitsteken. Draai en/of knoop deze twee stukken bij beide punten stevig in elkaar. Vervolgens uitrollen en knallen geblazen

Hij heeft wel gelijk.

De Original 100K bestaat uit 1 geheelt, dient alleen wel aan elkaar geknoopt te worden d.m.v. de lusjes.

en dat knopen werkt goed heb deze ook gehad afgelopen oudjaar en bleef goed zitten na het knopen.
Viel niet uitelkaar en ik vond de mat perfect, mijn mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan