Orientalischer Feuerzauber [Ass.]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Assortiment siervuurwerk met voor elk wat wils : kaarsen, fonteinen, knalwerk, grondbloemen, morning glory etc. in zak met headercard verpakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm ik zie iets in dit pakket zitten, wat er in Nederland volgens mij niet in kan zitten in de hoedanigheid zoals die in de Duitse versies zit.
Gaat om de pyro-petarde. Dat zijn strijkers. (Knallen uiteraard voor geen meter, maar wel leuk idee). De strijkkop is in Nederland al lang verbannen.

Hmm ik zie iets in dit pakket zitten, wat er in Nederland volgens mij niet in kan zitten in de hoedanigheid zoals die in de Duitse versies zit.
Gaat om de pyro-petarde. Dat zijn strijkers. (Knallen uiteraard voor geen meter, maar wel leuk idee). De strijkkop is in Nederland al lang verbannen.

brave & wichers heeft tot 'n paar jaar geleden , groene strijkers met lontje gehad .
zou goed kunnen dat dit hetzelfde idee is .

Die van B&W waren inderdaad met lont ja, heb ze zelf ook in de winkel nog verkocht :P.

Deze pyro-petarde hebben in Duitsland een strijkkop, en zoals ik in mijn eerste post al zei, zal dat hier vast niet gebeuren. Ben benieuwd wat er als substitute artikel inzit, aanpassen lijkt me te kostbaar.

Ik zie hier ook iets leuks bij zitten, namelijk de silber wirbel, dat is een soort grondbloem (eigelijk een draaizon maar er zit niet echt een gaatje in
Ik heb ze nu toevallig naast me liggen. het zijn een van mijn lievelings duitse kleinfeuerwerk producten :)
Als ik dit pakket kan bemachtigen doe ik het zeker weten.

Back
Bovenaan