Ruim het niet meer op. Normaal nam ik elke pot mee die was afgestoken als ik een nieuwe pot aanstak.
Maar bij mij voor de deur was alles spik en span voor ik naar bed ging om uit te slapen.
Waarom ruim ik het niet meer op, puur dat andere mensen het lieten liggen. 1 januari 2019 en 1 januari 2018 gingen mensen smorgens stennis schoppen of ik effe het vuurwerk op kon ruimen. Zei dat heb ik al gedaan. Nee zeiden ze de straat ligt er vol mee.
Dat liep in 2019 zo uit de hand een keer. Alles netjes opgeruimd wat van mij was, het gras netjes gemaakt stoep mooi schoon voor de deur komen er boze buren in de ochtend hé lamzak kom je nest is uit en ruim die zooi op. Vroeg netjes of de heren even wouden wachten tot ik naar buiten kom. Heren begonnen te schelden waarna ik ze beide klappen heb gegeven schelden pik niet en het vuurwerk was opgeruimd wat van mij was. Maar waar die heren om 07:30 zin in hebben maar ging finaal door het lint.
Maar wat is nu het geval ben ik dit jaar achter gekomen. Nu ze het vuurwerk niet kwijt konden voor 1 euro ontvangst. Zag tot me verbijstering dat mensen het maar gewoon in het grasveld gooien van zo daar ben ik vanaf. Buren weer boos ook weer op mij maar ik ruim het niet op kan het ook niet kwijt voor een 1 euro en prop het ook niet in de kliko. Ellende van alles is het lag minimaal 7 dagen door zulke asociale buren. Zo kan ik blijven ruimen. De sfeer van opruimen is bij mij ook ver te zoeken en dat vindt ik jammer want genoot van het opruimen.
Maar goed ben die buurt uit want dat was een klaagbuurtje mijn hemel. Mijn ouders hebben me daar weggehaald gelukkig. Alleen kon daar niet slapen nog bij me pa. Maar weet wel deze aankomende oud en nieuw hoef ik niet op te ruimen dat doet de gemeente aldus de buren van mijn ouders. Zou er wel voor zorgen dat het makkelijk op te pakken is voor ze wel zo netjes.