Opgepakt voor mishandeling agenten bij jaarwisseling

Torrr

VWC lid
DEN HAAG - Een 23-jarige Hagenaar is aangehouden vanwege de mishandeling van twee agenten tijdens de jaarwisseling. De man wordt verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling.
De man werd vorige week donderdag aangehouden in Voorburg. De politie heeft dat donderdag bekendgemaakt.

Tijdens de jaarwisseling liepen vijf agenten door de Haagse wijk Loosduinen toen een groepje jongeren een zwaar stuk vuurwerk naar hen gooide. Het vuurwerk, vermoedelijk een afgebroken lawinepijl, ontplofte vlakbij de agenten. Twee van hen raakten daarbij gewond. Een liep een open beenwond en brandwonden op, de andere hield aan het incident lichte verwondingen aan het hoofd en oorsuizingen over. Beiden moesten zich langere tijd ziek melden.

De verdachte zit voorlopig nog vast.

bron

Zwaar aanpakken die gasten!
En niet zomaar even met een taakstrafje komen, nee alles terugbetalen en doe maar paar jaartjes in de gevangenis.
Is gewoon verminking of het nou politie is of een voorbijganger, keihard aanpakken!

Wie zegt nou dat het geen ongeluk was? Gewoon niet goed uitgekeken met je vuurwerk? Die optie heb ik nimmer gelezen in de media. Er wordt continu maar uit gegaan van een aanslag.

De verhalen van agenten worden vaak eenzijdig uitgelegd en aangedikt in hun voordeel. Maar als deze gast daadwerkelijk gericht een aanslag heeft gepleegd op de agenten, dan is het logisch dat hij een zware straf krijgt.

Een eerlijk proces verwacht ik niet. Deze gozer wordt ter voorbeeld gesteld.

Wie zegt nou dat het geen ongeluk was? Gewoon niet goed uitgekeken met je vuurwerk? Die optie heb ik nimmer gelezen in de media. Er wordt continu maar uit gegaan van een aanslag.

Klopt Danny, maar aan de andere kant wordt er met een zwaar stuk vuurwerk gegooid !!!

Klopt Danny, maar aan de andere kant wordt er met een zwaar stuk vuurwerk gegooid !!!

Dat zou kunnen zijn, maar dat staat niet vast. Totdat deze gozer bekend heeft, dan wel natuurlijk.

Je kan beter zeggen er wordt zwaar vuurwerk afgestoken en het levert gewonden op. Dat vind ik zelf een genuanceerdere uitspraak. Maar feit blijft dat het voor de verdachte er niet goed voor staat. Of het nou een ongeluk was of een gerichte aanslag.

Er liepen 5 agenten Danny, deze verdachte is kansloos, maar dat ze hem niet gelijk hebben opgepakt?

Ik denk niet dat dit een lawinepijl was.
Aangezien ze brandwonden hadden. Lijkt me meer een sierpijl waarvan de stars de agenten geraakt hebben...

Er liepen 5 agenten Danny, deze verdachte is kansloos, maar dat ze hem niet gelijk hebben opgepakt?

Ja ik vraag mij dus af of er wel eerder melding gemaakt is van het feit dat er op dat moment 5 agenten geweest zouden zijn. Kan mij dat uit voorgaande nieuwsberichten niet herinneren namelijk. Dat zou wel een opvallend detail zijn. Want anders zou je inderdaad mogen verwachten dat de verdachte ter plekke gearresteerd zou zijn.

bijna een jaar later pas opgepakt worden ik snap m niet meer... die vent word op heterdaad "betrapt" en zeker zoals ruben aangeeft dat ze met zn 5en zijn... dan sleur je zo'n goster toch gewoon mee je auto in, snelrecht en de volgende 10 jaar elke jaar wisseling op het politiebureau door laten brengen

Back
Bovenaan