Opera House *Nieuw 2025*

Weer die overslag hè maar lijkt ook qua I-shape shots iets niet goed te gaan. Wordt idd met alufolie wat upgraden om hem goed te laten lopen. Het idee is in uitvoering qua productie voor de Chinees toch te makkelijk te slordig te doen.
Als ze van Volt! (Lesli) nou gewoon even met Malte van Funke bellen...
Ik had al geen hoge verwachtingen, maar een gemiddeld Weco potje van de Lidl of Aldi maakt mij blijer.

Idee blijft goed, uitvoering is gewoon wat minder. Dat in combinatie met het prijskaartje gaat hem gewoon niet worden voor mij

Viel vies tegen in Langenberg.

Een 10 voor het idee.
Een 4 voor de prijs.
Een 3 voor de slordige uitvoering van de Chinezen.

Al met al een 5,7. Koop maar niet.

Ai ai ai ai, Dit is best jammer, product is mooi de uitvoering is gewoon slordig. Doe maar een dump prijs van 50 euro. Voor die 200,- sla ik wel even over.

Viel vies tegen in Langenberg.

Een 10 voor het idee.
Een 4 voor de prijs.
Een 3 voor de slordige uitvoering van de Chinezen.

Al met al een 5,7. Koop maar niet.
Ik begrijp je opsomming maar vond je de effecten an sich ook niet bevredigend? Want er onder in de straat met een netjes schietend exemplaar...

Ik ga hem niet annuleren iig dus hoop gewoon het beste van de irl ervaring tijdens de jaarwisseling :)

Ik begrijp je opsomming maar vond je de effecten an sich ook niet bevredigend? Want er onder in de straat met een netjes schietend exemplaar...

Ik ga hem niet annuleren iig dus hoop gewoon het beste van de irl ervaring tijdens de jaarwisseling :)
Effecten voor de cirkels zijn ook niet echt van de wow. Zou em zowiezo op een windstille zomeravond stoken

Tja op de ene valt die tegen op andere demo's hoor je overal de Oh en Ah's voorbij komen. Vind het nog steeds uniek stukje en voor hele scherpe prijs aangeschaft. Dat ie nu bij een demo een keer minder is zal best. Horen en zien het wel de 31ste en aangezien wij freaks toch in de minderheid zijn zal 90% in de straat hem wel dik vinden....

Back
Bovenaan