Openingstijden

Hoef je geen topic voor te openen toch
Kunt gewoon ff afwachten staat het rond week voor oude en nieuw wel op hun sites

Probleem is dat ik overdag gewoon moet werken, als ze savonds niet open zijn dan kan ik dus niet gaan en wil ik hier in Nederland wat bestellen

kaufland is vaak tot 22uur open
aldi sud meestal tot 21uur
kijk gewoon op de sites van de betreffende winkels :)

Ook niet de 28ste? Aangezien ik verwacht dat ze de 29ste sochtends weer bij gevuld is en dat ze dat savonds doen?

Moet eerlijk zeggen wij zijn de laatste twee jaar de tweede dag gegaan, en dat bevalt ons erg goed. Geen lange files zowel op de weg als voor de winkels :wink: qua assortiment ligt vaak alles er nog de tweede dag aangezien ze blijven aanvullen, op misschien een paar enkele dingen na.

Vorig jaar zijn we de eerste dag savonds geweest en tweede dag in de ochtend. Maar in de avond ligt er nog genoeg!:)

Moet eerlijk zeggen wij zijn de laatste twee jaar de tweede dag gegaan, en dat bevalt ons erg goed. Geen lange files zowel op de weg als voor de winkels :wink: qua assortiment ligt vaak alles er nog de tweede dag aangezien ze blijven aanvullen, op misschien een paar enkele dingen na.

Vorig jaar zijn we de eerste dag savonds geweest en tweede dag in de ochtend. Maar in de avond ligt er nog genoeg!:)

Sankje! Ik weet niet hoelaat je ging maar als je savonds gaat red je dan gewoon alle winkels? Aangezien het natuurlijk veel rustiger is

Waar ik mee benieuwd naar ben is welke dagen Duistland open is en vuurwerk verkoopt? Want op zondag zijn de supermarkten toch wel gewoon open?

Of zeg ik nou iets geks? :rolleyes:

Waar ik mee benieuwd naar ben is welke dagen Duistland open is en vuurwerk verkoopt? Want op zondag zijn de supermarkten toch wel gewoon open?

Of zeg ik nou iets geks? :rolleyes:

In zoverre geks; de regels die hier gelden met betrekking tot de zondag, gelden ook in Duitsland. Dat betekent dat de winkels wel open mogen, maar niet meer mogen verkopen dan Cat. 1 vuurwerk.

Sankje! Ik weet niet hoelaat je ging maar als je savonds gaat red je dan gewoon alle winkels? Aangezien het natuurlijk veel rustiger is

Wel redelijk vroeg in de avond. Maar volgens mij zijn de lidl etc tot 9 uur geopend, enkele winkels zoals grenzland zijn denk ik wel eerder dicht rond 18:00 / 19:00. ik kon toen overal nog langs. Maar houd er inderdaad rekening mee dat er enkele winkels niet meer los zijn als je wat later gaat. Zou eerst de route en openingtijden goed uitzoeken als ik jou was. Openingstijden zijn meestal wel te vinden. Zo kun je eerst langs de winkels die bijna sluiten en daarna door naar de andere. Weet natuurlijk niet precies hoelaat je gaat. Wij gingen toen bij hardenberg de grens over. Weet dus ook niet of hetzelfde geldt voor waar jij de grens over gaat.

Al denk ik dat dit bij elke plaats wel redelijk hetzelfde is.

Ik ga pas 30 december , wel lekker vroeg, ik hoop dat er die dag wel nog geleverd word of laten ze het uitverkopen ? Met name van de aldi en Lidl zou ik dit graag willen weten

Ja had al gekeken er waren veel winkels tot 20:00 en 21:00 dus denk dat dit voor het einde van jaar ook gewoon geld. Vooral lidl en aldi zijn lang open waar ik waarschijnlijk toch het meeste ga halen. Ik ga bij roermond de grens over

Ik ga pas 30 december , wel lekker vroeg, ik hoop dat er die dag wel nog geleverd word of laten ze het uitverkopen ? Met name van de aldi en Lidl zou ik dit graag willen weten

Zie mijn post op de vorige pagina. Post #11. Op de tweede dag wordt gewoon alles aangevuld. Dus heb je groot kans dat je alles nog hebt. Voordeel is gewoon dat het dan ook stukken rustiger is.

Ja had al gekeken er waren veel winkels tot 20:00 en 21:00 dus denk dat dit voor het einde van jaar ook gewoon geld. Vooral lidl en aldi zijn lang open waar ik waarschijnlijk toch het meeste ga halen. Ik ga bij roermond de grens over

klopt die zijn nog tot later open! veel succes en plezier met het shoppen in duitsland! :) als je nog wat wilt weten hoor ik het graag:wink:

Back
Bovenaan