in 1 woord dom, waarom als ze zon drukte verwachten verkopen ze niks.
Bij zoiets kun je juist lekker binnenlopen een gemiste kans echt slecht.
Ik wil niet ***lig zijn ten opzichte van Alpeco, maar qua feestvuurwerk is er helemaal niks op voorraad.
Alle 19 shots crown potten, waren uitverkocht op de rode na.
Voor de rest, waren alle v-shape/ w-spape cakea uitverkocht.
Alleen van de knallers wat er nog een voorraad(tje).
Nu noem je als Alpeco de grootste importeur van Belgie.
Maar als je dan in Baarle-Hertog ziet, wat er naar buiten gesleept wordt aan vuurwerk.
----
Maar ja, mijn verslag bij deze.
Vanochtend ging om 9:00 uur me wekker.
Na een paar keer me zelf omgedraait te hebben en gevloekt tegen mezelf te hebben, he je mot er uit, ging ik ook maar uit.
Snel een stuk ontbijtkoek in me mik gegooid en na een uurtje belde Jawe aan.
Samen richting Kapellen gereden.
Op de A27 was het lekker druk, omdat de A2 was afgesloten, maar ja het reed en dat was goed.
Na een korte omweg, want een straat in Kapellen was opengebroken en daar moesten wij nou juist doorheen, waren we bij Alpeco.
Het was er druk, erg druk, Jawe en ik zeiden al van, zouden die mensen allemaal voor vuurwerk komen.
Mwo als die mensen allemaal voor vuurwerk zouden komen, dan zal Alpeco nu helemaal los zijn....
Xavier was door middel van een foto presentatie aan het uitleggen, hoe vuurwerk werd gemaakt en hoe dat allemaal in de bunkers bij Alpeco terecht komt.
Wij zijn daar niet bij gaan staan, want ik heb foto's gemaakt en Jawe is gaan filmen.
Daarna zijn we even naar de bunkers gegaan en hebben we daar alles op de foto en film gezet.
Toch stiekem vragen of er nog vuurwerk gekocht kon worden, want je bent immers een freaks, maar dat kon helaas niet.
Toen zijn we naar langs Baarle Hertog gereden, waar we Sisser tegen kwamen, die ons een paar mooie dummy's liet zien.
Zelfs een dummy waar me mond van open viel.
Maar ik heb Sisser en Toon beloofd om daar niet al te veel over te zeggen, dus dat doe ik verder lekker niet.
Leuke dag, maar ik vraag me wel af waar Alpeco mee bezig is.
Het begin okotber, het vuurwerk seisoen begint te lopen, maar waarom is er geen goede voorraad?
Mensen gaan terleurgesteld naar een andere vuurwerk winkel en komen heel moeilijk terug naar Alpeco.
En zo verlies je een groot stuk van je markt....
Maar ik ga even me mandje in, ik ben bekaf.