Op = Op Voordeelshop Cat. 1 Vuurwerk.

the cigarman

VWC lid
Gisteren was ik in de Op = Op voordeelshop.
Op = op is een soort van Action, als je bijvoorbeeld 3 bussen deo koopt dan is dat goedkoper per stuk, dan dat je 1 bus deo koopt.

Maar ze verkopen ook Cat 1. vuurwerk.

Link naar de site: https://www.opisopvoordeelshop.nl/

Ik zal even kijken of ik een paar foto's mag nemen.
Wordt vervolgd.....

Iemand het pakket van €9,95 geprobeerd.. Ik ben wel benieuwd naar die dikke staaf.. Zal vast wel een bengaalse fakkel o.i.d zijn, maar vind het formaat wel grappig!

Iemand het pakket van €9,95 geprobeerd.. Ik ben wel benieuwd naar die dikke staaf.. Zal vast wel een bengaalse fakkel o.i.d zijn, maar vind het formaat wel grappig!

Ziet er wel interessant uit ja. Misschien een koker met grote sterretjes erin? Zou wel een flinke fakkel zijn anders.

Die dikke staaf is gevuld met een klein buisje ala fonteinen big bazar formaat. Best wel jammer. Ik vind de labels echt leuk!!
Maar ja, leuk om te proberen!

Zaandam ligt het ook. Chaotisch bakje achterin de winkel. 95% sterretjes, paar half lege doosjes crackling balls en wat oude Lesli stock; Spinners, 1 zakje Black Bulls en 2 Hocus Pocus assortimenten. Lesli in verhouding helaas te duur. Zakje black bulls was 4 euro voor 36 cracklig balls (8 voor 1 euro). De Color CB zijn 1 euro per 9 en 3 doosjes vooe 2,50.

De Colors hebben nog losse sterren. Ben benieuwd

Back
Bovenaan