oostkappelle 02-08-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 02-08-2011
Tijd: 22:00
Plaats: Oostkapelle
Provincie: Zeeland
Straat: trapveid aan de Torenstraat
Wie: Azuma
Wat: Proff
Waarom: Promotie Oostkapelle

er word hier consumentenvuurwerk gebruikt MET profcandles.
En volgens mij gaat het hier om afsluiting van 1 of andere optocht?!

Heren.........

Het betreft hier een consumentenshow die door Bob en mij geschoten wordt.
De consumentenshow zal ondersteund worden door prof candels, mines en singelshots.

Zodra de lampionoptocht binnen is starten wij de show.

vanavond is het dan zover. het is door de supermarkt gesponsert, dit jaar is het het afscheid van de huidige eigenaar.
vanavond staat er een mooie show te wachten. rond 22.00/22.15 zal het gaan gebeuren

mooie show, dikke vette mines :D
wel 1klein ongelukje, 1x knalde de mines recht het publiek in, volgens mij waren er voor de rest geen gewonden:).
filmpje komt morgen

Thanks voor het filmpje, ziet er goed uit ! ook goed van je dat het het stukje eruit hebt gehaald, want als weer zo anti vuurwerk kwiebus het zou zien, dan wordt het weer tegen je gebruikt.

het was weer een mooie show! alleen jammer dat het even fout ging maar derna mooi afgesloten.
hopelijk dat we volgend jaar een nieuwe sponser kunnen vinden

Leuk vuurwerk. Goed gebruik van mines ter opvulling en verfraaiing!
Consumentenvuurwerk is echt niets mis mee, als je de goede dingen maar gebruikt, waarvan hier levend bewijs.

Leuk vuurwerk. Goed gebruik van mines ter opvulling en verfraaiing!
Consumentenvuurwerk is echt niets mis mee, als je de goede dingen maar gebruikt, waarvan hier levend bewijs.

Dat er niks mis met consu is, blijkt wel uit de show die deze mannen elk jaar in zoetermeer schieten bij de demo van herwijnen !

Back
Bovenaan