Oosterhout 20-08-2008

hier zal ik 100% zeker bij zijn .

edit : valt tegelijk met showtje in oss , dus ik ga naar oss en niet naar oosterhout .

Laatst bewerkt:
Jaaaa, De enige (Legale) vuurwerk show in het jaar in Oosterhout.

Het zal afgestoken worden nabij het gemeentehuis, Op een groot grasveld waar voldoende zicht is op het vuurwerk.
Vorig jaar werd het door Katan geschoten, Er kwamen toen een aantal ( salute ) prof. blokken in voor.
Op de kermis zelf staan 56 atracties, Waaronder de booster en een draaimolen:p

Natuurlijk ben ik hier bij aanwezig, Wie nogmeer?

Ik ben er ook bij.

Kunnen we eindelijk in de booster ward :)

Vorig jaar was ik er ook bij, was een redelijke show met mooie blokken ertussen.

Uhmm, misschien dat ik ook even kom Boy en Ward :D

Ik spreek jullie even aan op msn binnenkort :wink:

Vergeet niet dat Oosterhout géén trein station heeft. En de bussen tot niet zo laat terugrijden ( tot ca 23:15 )

Maargoed, Als je in de buurt woond is het een leuk showtje, Dat de moeite waard is.

Vergeet niet dat Oosterhout géén trein station heeft. En de bussen tot niet zo laat terugrijden ( tot ca 23:15 )

Maargoed, Als je in de buurt woond is het een leuk showtje, Dat de moeite waard is.

Als het een goed showtje is kom ik wel is gelijk gezellig toch :D
Boy zeg dat die me kan halen en brengen bij Breda Centraal dus dat komt dan wel goed dan moet ik alleen kijken of ik het haal anders kom ik niet.

Ik spreek jullie op msn er even over laten we maar weer ontopic gaan dan :)

Jazeker, Was een leuke show :)
Maar ik heb een vraagje.

Hoeveel " schoten jullie want dit was geen consumenten vuurwerk.
En waarom was de afstand zo ontzettend groot want de afstand was 125 meter.
Want een 5" shell heb ik ( Jammer genoeg ) volgens mij niet gezien.

Ward_01 heeft een klein stukje gefilmd misschien dat hij het online wil zetten.

:bye:

Volgens mij wordt de veiligheidsafstand berekent door het aantal inch in centimeters te noteren, en vervolgens wordt dat getal maal 1000 gedaan.
Ofwel: 125 / 1000 = 0.125 meter -> 12.5 centimeter -> 3".:wink:

Het was inderdaad een prima show, Helemaal goed.

Ik hoorde van iemand die bij het opbouwen was betrokken dat er 2,5inch werd geschoten, Blokken wel te verstaan.

Er werden goede mines en blauwe peony's geschoten. Ik heb inderdaad een stuk gefilmd en als het filmpje gelukt is zal ik het online zetten voor diegene die het interesseert.

Ward.

Er werd tot 2,5 inch aan professionele blokken geschoten. De veiligheidsafstand is 120 meter tot 3 inch. 3 inch valt daar dus buiten.
Van wie heb je dat gehoord dan Ward?

Back
Bovenaan