Oorverdovend! [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer:252
Artikelnaam:Oorverdovend!
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:500grams
Aantal Schoten:25shots
Effectomschrijving:25 schots cakebox! Maak de blits met dit maximaal gevulde blok dat de prachtigste effecten produceert met een knallend slotakkoord. Zilveren vissen, gouden vissen, knetterende palmbomen en zware thunders. Oorverdovend!
Tijdsduur:33sec.
Stijghoogte:8,0-10,0 m.
Richtprijs:€39,95
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

5000252-01600400600400.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg leuk dat het fish effect er in voor komt, dat mag wel vaker van mij gebeuren:D
Alleen zit er te veel crackling voor mij in, helaas.

Deze is toch 25schots? Althans, dat tel ik en dat zie ik op het label staan. Maar dan zou er maar 375gr kruit inzitten..

Deze is toch 25schots? Althans, dat tel ik en dat zie ik op het label staan. Maar dan zou er maar 375gr kruit inzitten..

Het is vreemd dat er 25 shots op het label staat en dat de info 36 shots aangeeft. Bij de info van vuurwerkplanet is te zien dat het een 36 shots cake is. En als ik zo naar het filmpje kijk, lijkt me dat ook 36 shots.

Opzich is het een mooie cake, maar wat je bij Lesli vaak ziet: er zit té veel crackling is. Daarintegen is de kleurencombinatie wel weer heel erg mooi (vooral veel paars met wat crackling).

Dat vindt ik bij vrijwel alle Lesli producten. Teveel crackling is gewoon 'overkill' en dus zonde.

Dit zal wel een omgelabelde Katan cake zijn; er worden 36 schoten beloofd, maar er zitten maar 25 tubes in dat ding als ik zo kijk...

Deze vandaag weer op de demo gezien. Persoonlijk vind ik de effecten een beetje klein al zijn de cracklingeffecten in het einde wel erg goed.
Het begin is een beetje mager, met kleine boeketten en een zacht geluid. Dit gaat in de loop van de cake beter lopen en op het laatst ziet het er zeker top uit:)

Had deze in plaats van 'Vet Goed Potje' omdat ze die niet meer konden leveren.
Opzich was hij niet slecht maar ik zou hem zo voor die prijs zeker niet kopen, dan geef mij 'Vet Goed Potje' maar!

Ik krijg deze gratis bij mijn bestelling!
Heb wel een vraagje: ik zie op de foto 25 tubes, op de cake zelf staat 25 shots, maar ik tel op het filmpje meer als 25 shots!
Hoe kan dat??

Laatst bewerkt:
Ik krijg deze gratis bij mijn bestelling!
Heb wel een vraagje: ik zie op de foto 25 tubes, op de cake zelf staat 25 shots, maar ik tel op het filmpje meer als 25 shots!
Hoe kan dat??

De cake Bruut! (Red Label) is een omlabeling van de oorverdovend!.
En de cake bruut! heeft 36 schoten:wink:

waarom deze cake op de foto 25 schoten heeft weet ik niet:bonk:

--pyro99:bye:

Hier een foto van de oorverdovend!
Hier is duidelijk op te zien dat deze cake 36 schoten heeft:wink:

4vqql2.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan