Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan je mij uitleggen hoe je van een wc rol een aansteeklont maak? Ik heb dat echt nog nooit gehoord hahaBij een wc rol denk ik aan vroeger, het zelf maken van aansteeklonten van een halve meter lang.. en met het lege wc rolletje kon je ook nog wel wat knutselengoeie ouwe "onbezonnen onbezorgde" tijd
Heb even onderzoek gedaan. Dit is nieuw voor me maar dat kan ook komen omdat ik wel vaak op de pot zit![]()
Ik vroeg me al af waarom ze water zouden gebruiken als het zelfklevend is.Voor de goede orde : gebruik wel ongebruikte vellen![]()
Een slang maken van Dikke natte plakken wc papier en laten drogen,werkte altijd wel goed.een halve meter ging net zo snel op als een aansteeklont die je nu overal bij krijgtKan je mij uitleggen hoe je van een wc rol een aansteeklont maak? Ik heb dat echt nog nooit gehoord haha
edit:
Heb even onderzoek gedaan. Dit is nieuw voor me maar dat kan ook komen omdat ik wel vaak op de pot zit