Onrust tijdens de jaarwisseling , de waarheid achter de cijfers

Een NPO Docu waarin de incident cijfers rondom de jaarwisseling besproken worden & dan voornamelijk het totaal niet kloppen van de cijfers. Een interessant fragment van zo'n 8 minuten waarin ook oud politie mensen aan het woord komen. Tot slot word benoemd dat cijfers worden 'aangedikt' om zo de invoering van het stroomtstootwapen te kunnen versnellen.

Beetje jammer dat er nog niet gereageerd is op dit topic want dit is best interessant.
Het bewijst hoe dan ook maar weer eens dat je kritisch moet zijn over wat je allemaal wel niet hoort.
wat ik trouwens ook heel mooi vind is dat je duidelijk het logo van Human in beeld ziet. Je zou ze eventueel kunnen benaderen als je meer informatie wilt over een bepaald onderwerp volgen mij

Beetje jammer dat er nog niet gereageerd is op dit topic want dit is best interessant.
Het bewijst hoe dan ook maar weer eens dat je kritisch moet zijn over wat je allemaal wel niet hoort.
wat ik trouwens ook heel mooi vind is dat je duidelijk het logo van Human in beeld ziet. Je zou ze eventueel kunnen benaderen als je meer informatie wilt over een bepaald onderwerp volgen mij

Beetje jammer dat je zo laat reageert pas.

Mooi dat je reageert & zeker eens dat het interessant is, de docu is slechts een paar jaar oud. Ik herinner mij het fragment nog op 1 januari destijds van de reanimatie van een agent en de vermelding van het bestoken met vuurwerk door omstanders. Bizar als je dan later leest dat er geen opzettelijke aanrijding heeft plaatsgevonden maar een ongeluk en geen vw misbruik door omstanders gericht op reanimeren agenten.

Verdraaien en of aandikken van feiten noem ik eigelijk gewoon een soort "corruptie"
En dit kan allemaal in ons brave landje om iets voor elkaar te krijgen en nu het bekend is is er geen haan die er naar kraait. Walchelijk land is Nederland aan het worden.

Verdraaien en of aandikken van feiten noem ik eigelijk gewoon een soort "corruptie"
En dit kan allemaal in ons brave landje om iets voor elkaar te krijgen en nu het bekend is is er geen haan die er naar kraait. Walchelijk land is Nederland aan het worden.

Klopt, is bizar terwijl de inhoud toch duidelijk genoeg zou moeten zijn!

Back
Bovenaan