Onderzoek vuurwerktraditie (vul even in)

Even als belangrijk gemarkeerd, hoop ook dag mensen het via de social media (Facebook, Twitter, Hyves) verspreiden zodat zoveel mogelijk mensen deze enquette kunnen invullen.

Ik vind het weer en hele goede zet en ik hoop op een positief resultaat en kijk dan ook uit naar de eind uitslag / resultaat. Wat gaat er precies met deze enquete gebeuren Nick ?

Ook ingevuld. Zeer goede vragen. Maar wat ga je met de resultaten doen eigenlijk? Wil je dat ook dit ook door anderen worden ingevuld, zoals mensen die geen vuurwerkfreak zijn?

Iedereen mag dit invullen, Vuurwerkkoning. Want zo werkt dat in een democratie. Ik heb de links daarom ook via Nu.nl en enkele andere openbare bronnen verspreid. Kortom; geef maar door aan iedereen met een mening.

----------

Voor de goede orde; ik heb dit onderzoek vrij impulsief gestart, eigenlijk helemaal volgens het recept van onze Groen Linkse "vrienden". Ik wil er een item/column op Vuurwerktraditie.nl aan wijden. Daarnaast stuur ik de resultaten in als persbericht, maar helaas heb ik niet zulke goede vrienden bij de media als de heren politici. Ik vraag me daarom af of dit wordt opgepikt. Aan de andere kant is nietsdoen helemaal niet zinnig. Dus laten we gewoon kijken wat we op deze manier kunnen bereiken.

Iedereen bedankt alvast. En vergeet niet; het gaat om een maatschappelijk belang. Iedereen is erbij gebaat om zijn mening te laten horen. Ongeacht of deze nu voor of tegen ons uitpakt. (vraag me af of David en Arno dit zelfde credo aan hun onderzoek hebben toegevoegd).

Cameo

Ik heb hem ook ingevuld!

Ik werk zelf bij marktonderzoeksbureau, misschien kan ik kijken of wij linkje kunnen leggen naar de media, of misschien iets van een onderzoek kunnen uitvoeren?

Ik kan niks beloven, maar kan het wel navragen.

Heb hem ook ingevuld.
Cameo,bedankt voor het opstarten van het tegenoffensief.
Het is dit jaar erg druk bij de tegenpartij en aale negativiteit op vuurwerk.

Gr

Al aantal uur geleden ingevuld.

Hoop dat een hoop mensen hem invullen.
Heb hem ook even overal gedeeld op facebook.

Hierbij ingevuld,bedankt voor deze enquete Nick er zitten hele goede vragen bij.
Uiteraard ben ik zelf ook benieuwd wat uit de resultaat komt

Heb ook gestemd! :) Ook even de resultaten naar Arno Bonte sturen he :p:wink: Laat maar zien hoe wij als vuurwerkfreaks erover denken!

Laatst bewerkt:
zo ik ben klaar .
gelukkig is dit niet zo n super lange vragenlijst van dik 10 pagina s ofzo .
de vragen zijn helder en duidelijk genoeg om er zonder problemen door te fietsen .
goed gedaan nick :thumbup:
keep up the good work !!!

Ingevuld en gedeeld op facebook, top Nick.
Laten we met z'n allen ervoor strijden dat onze hobby, ook onze hobby blijft.

Reeds 234 inzendingen. Dit gaat prima. Ik had ingezet op 300 stuks, dus we zijn er bijna. Morgen maar eens kijken hoeveel het er zijn geworden en dan ga ik met de resultaten in de hand een duidelijk stukje tekst met een conclusie maken.

De teller is met minimaal 1 gestegen :D Ook ingevuld. Ik ben benieuwd naar wat er in de column/conclusie naar voren komt.

Ook even ingevuld.
Nick, bedankt voor je inspanningen hoervoor,top.
Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten.

Back
Bovenaan