Onderzoek 1Vandaag: zelf vuurwerk afsteken: mooie traditie of verbieden?

Dat is inderdaad lastig te weerleggen want volgens hun paneel is dat zo gebleken, 'dus het is zo'. Naar mijn weten is het niet zo en heerst er vooral een cultuur van negatieve meningen hard op uitspreken en een te groot podium voor iedereen met een negatieve mening. Maar dan kan je daar lastig in discussie over gaan want zij hebben die cijfers en ik heb geen onderzoek gedaan en heb geen cijfers. Maar dat paneel is natuurlijk los van dat het op het forum gedeeld was, ook een bepaald publiek die niet zo snel van dit soort tradities houdt ( vooral Links ). Dus het is ook een eenzijdig onderzoek, ondanks het openbaar te bereiken is en in te vullen is. Al zouden zij dat natuurlijk tegen spreken.

Je zou je twijfels uit kunnen spreken over de onderzoeken van 1Vandaag en I&O en wijzen naar het VeiligheidNL-onderzoek, in combinatie met je eigen ervaring en die van zeer velen op de fora. Wie weet komt er iets van door; niet geschoten = altijd mis.

Klasse overigens dat je je nek durft uit te steken.

MasterBsc ga je nog een interview geven? Ik ben namelijk gisteravond ook benaderd of ik wat wil zeggen over de traditie.

MasterBsc ga je nog een interview geven? Ik ben namelijk gisteravond ook benaderd of ik wat wil zeggen over de traditie.

Hey man, kom jij toevallig uit Apeldoorn? Omdat ik nog zat te twijfelen door m'n prive omstandigheden is er gisteren besloten om een gezin te filmen in Apeldoorn die dus in gezinsverband stookt ( is nog mooier voor de docu / aflevering ) :)

Back
Bovenaan