Onbeperkt drinken bij Oud & Nieuw feest Point2Meet

Hij heeft wel gelijk, je moet stoken, stoken en nog eens stoken hahaha. Uitgaan kun je de rest van het jaar namelijk ook nog genoeg doen :D

Ik ga ook gewoon om 1 uur richting het 'Oud & Nieuw' feest van Katwijk, paar grote tenten op een parkeerterrein is dat dus.
Je ziet gelijk iedereen die je kent daar lopen, want bijna iedereen is daar altijd :)
Helaas moet je bij ons wel om 1 uur daar binnen zijn, maar dan steek ik maar wat meer vóór 12 uur af, zodat ik rond 00:30 klaar ben..

Stokuh tot dat je er bij neer valt jongen, gewoon zo door tot 04:00 in de nacht.
Dan kan je feest gaan vieren, zonde als je haastig loopt te stoken.
Genieten van je vuurwerk jongen, kost immers ook veel geld.

gezien het meeste al erdoorheen vliegt in de avond, houd ik iets van 20 blokken over voor 1 projectje om 00:10, misschien een paar losse knalblokjes nog.
Niet dat ik ga haasten hoor, ze doen op oudejaarsavond gelukkig niet erg moeilijk over die 1 uur regel ;)

Denk je echt dat je die binnen af mag steken?
169_Lesli_Best_Seller_Angry_Birds_new_2012_groot.gif

:p

…. Hehe :D

Dit bedoel ik dus !

Uiteraard. Dat doen de meesten hier ook wel. Maar nog even los gaan nádat je klaar bent met stoken is niet verkeerd hoor. Als je politie hebt die graag strikt wil handhaven, dan moet je om 2:00 uur gewoon stoppen. Dus stoken tot je valt, dat kan alleen op plaatsen waar er minder strikte handhaving is :wink:

Deed het vroeger ook. Tot een uurtje of 1 afsteken en dan daarna lekker de stad (utreg) in tot s`ochtens vroeg

tja iedereen vier het feest op zijn eigen manier he .
de ene staat van s morgens 10:00 tot snachts 2:00 te stoken en de ander gaat lekker stappen .
mijn broer gaat ook om 00:30 op pad met zijn maten .
niks mis mee hoor .

Back
Bovenaan