Onbeperkt drinken bij Oud & Nieuw feest Point2Meet

ylke

VWC lid
UTRECHT - Wil jij Oud & Nieuw vieren met je beste vrienden, maar ook nieuwe mensen ontmoeten, kom dan naar Het Glitter & Glamour Bring Your Freaky Glasses Feest.

Het feest begint om 22.00 uur en bij ontvangst proosten we met een glas champagne. Er is onbeperkt bier, wijn, fris en binnenlands gedestilleerd. Natuurlijk staan de overheerlijke oliebollen en appelflappen warm, en zijn er exclusieve hapjes. Al dansend op muziek van de jaren ’80 en ’90 tot nu luiden we met spetterend vuurwerk het nieuwe jaar in. Voor degenen die dan pas binnenkomen, begint het feest pas echt. De DJ draait je dol tot in de vroege uurtjes (4.30 uur).

Trek je meest glamoureuze outfit aan en zet je gekste, bijzonderste en meest glossy bril op. Tot de vroege uurtjes zullen we gaan swingen met vele leuke mensen in het hart van Utrecht.

Thema:
Glitter & Glamour Bring Your Freaky Glasses

Prijzen:
44,50 euro (22:00 – 4:30 uur )
32,50 euro (00:00 – 4:30)
Early bird : 37,50 euro (22:00 – 4:30)
(Onbeperkt bier, wijn, fris & binnenlands gedestilleerd)

Kosten Koper, Loef Berchmakerstraat 4, Utrecht

Je mag zoveel mogelijk vrienden meenemen.

En mocht je op het laatste moment toch verhinderd zijn, geen probleem, je kunt je kaartje makkelijk overdragen.

De snelle beslissers kunnen een earlybird kaart bemachtigen voor slechts 37.50 euro.

Meer Info

Als er nou een feest was waar ik voor 44,50 onbeperkt mocht graaien in een stapel met cakes dan stond ik voor aan hahaha, maar dat is een utopie , dus ik blijf het maar gezellig thuis vieren zonder drank maar wel met vuurwerk :)

Daar zullen er een hoop de volgende dag een kater hebben.

Tip; Als je een kater heb eet dan een zakje wiskas daar houden katers van werkt echt!

Ik denk niet dat dit zin heeft om op een vuurwerkforum te posten:p

Het heeft met oud en nieuw te maken he en misschien zijn er wel leden die vuurwerk moe worden en hier wel oren naar hebben ( kan het mij totaal niet voorstellen, maar toch :wink: )

Nou nog maar eens zien of er vele nieuwsberichten komen van het hersenletsel wat door het comazuipen is veroorzaakt. Mischien moet bonte komend jaar voor een alcoholverbod gaan strijden.

Als er nou een feest was waar ik voor 44,50 onbeperkt mocht graaien in een stapel met cakes dan stond ik voor aan hahaha, maar dat is een utopie , dus ik blijf het maar gezellig thuis vieren zonder drank maar wel met vuurwerk :)

Je vergeet het graaien aan borsten te noemen. Of mag je dat niet zeggen, omdat je dan een paar tetsen van het vrouwtje krijgt? :D

@ Ylke.
Toch wel leuk dergelijke berichten, zo kunnen de leden zien wat er naast vuurwerk nog meer te beleven is met oud en nieuw. Draagt heerlijk bij aan het verhogen van de sfeer en feestgevoelens.
:D

heb meteen een paar angry bird tickets gekocht :bonk:

Denk je echt dat je die binnen af mag steken?
169_Lesli_Best_Seller_Angry_Birds_new_2012_groot.gif

:p

@ Ylke.
Toch wel leuk dergelijke berichten, zo kunnen de leden zien wat er naast vuurwerk nog meer te beleven is met oud en nieuw. Draagt heerlijk bij aan het verhogen van de sfeer en feestgevoelens.
:D

En we hebben zo te zien weer genoeg lees voer :wink:

@ Die angrybirds is een leuke cake voor mijn zoontje by the way , staat hier te koop voor nog geen tientje

In de jaren '90 weet ik nog wel dat met oud en nieuw Megarave was in de Energiehallen.
Liepen de kaalkopjes eerst tot half één flink te knallen in de wijk, gingen ze door naar dat feest. Altijd gezellig met de kaalkopjes en hun betonstrijkers en dieptebommen.

Afgelopen jaar ben ik ook nog uit geweest na het stoken. Geweldige afsluiter van de nacht hoor!

Ik ben om 2 uur echt wel klaar hoor, lekker uitgaan lekker losgaan en daarna 1 januarie om 6 uur savonds wakker worden.

Back
Bovenaan