On line bestellen 2008-2009

hmmm zo kom je toch ook alvast wat prijzen tegen.. ik ken de winkel totaal niet maar de webwinkel zit uitstekend in elkaar:wink:

zo de prijzen zijn zeker omhoog gegaan maar zo als ilvin al zei het is handig om zo de prijzen en nieuwe producten op de sites tezien van de dealers:D dit is het begin jongens!

Ik zie op die lijst van rotterdam ook staan: artikelnummer 9041 doorverbindlont, 8 meter, 17,50.

b_601.jpg

Weet iemand wat dit precies is? Het zou wel heel mooi zijn als er doorverbindlont in Nederland verkocht zou mogen worden. Voor zover ik weet was dit niet toegestaan.

Edit:
Voordat we in dit topic verder gaan over dit lont, wat niet de bedoeling is, heb ik hier een nieuw topic over geopend. Link

Laatst bewerkt:
Goede winkels met prettige producten, alleen minstens allemaal op 15 KM afstand:xD: Zonder auto is dat niet prettig:xD:

Ik zie op die lijst van rotterdam ook staan: artikelnummer 9041 doorverbindlont, 8 meter, 17,50.

image

Weet iemand wat dit precies is? Het zou wel heel mooi zijn als er doorverbindlont in Nederland verkocht zou mogen worden. Voor zover ik weet was dit niet toegestaan.

Edit:
Voordat we in dit topic verder gaan over dit lont, wat niet de bedoeling is, heb ik hier een nieuw topic over geopend. Link

Dit is wasag lont.

En vannaf 1 nov gaat ook de site van vuurwerkOrthen online en kan er besteld worden,En leden van VWC&AVP krijgen een mooi korting percentage.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan