Omg [Uitloop]

Iemand mss nu een filmpje van een versie die per stuk wordt geschoten? En hoeveel schoten zijn het nou ?

Iemand mss nu een filmpje van een versie die per stuk wordt geschoten? En hoeveel schoten zijn het nou ?

jep is er :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

22 shots ,(geschoten op een demo)

(Let niet op al die mensen / kinderen die er doorheen schreeuwen...:bonk:)

---------------

ik heb hem ook besteld dit jaar,ben benieuwd :)
toch wel een leuke budget cake.

--pyro99

Kijk zo'n filmpje zocht ik. Dit was er 1 he? Toch wel een erg goed ding vind ik nu... Die mines zijn niet fantastisch maar vrij vele boeketten en ook die zijn tevens ook goed dus geen verkeerd potje denk ik zo...

Denk dat ik hem morgen ook nog maar ff bestel hehe :p

Laatst bewerkt:
Kijk zo'n filmpje zocht ik. Dit was er 1 he? Toch wel een erg goed ding vind ik nu... Die mines zijn niet fantastisch maar vrij vele boeketten en ook die zijn tevens ook goed dus een verkeerd potje denk ik zo...
Denk dat ik hem morgen ook nog maar ff bestel hehe :p

dit is 1 potje :wink:, en als je telt heb je ook precies 22 schoten :D

en voor 9,99euro heb je een leuk potje,

kijk trouwens even naar de quote het dikgedrukte , typfoutje? :rolleyes:

Ik heb deze cake vanochtend gekocht. Hij is verassend klein én niet vierkant. Foto is niet geweldige kwaliteit maargoed,

Check it :

bedankt ilvan, alvast leuk om te weten hoe zo'n ding nu er uit ziet.

en wat vuurwerkfreak hierboven zegt: sluit ik me helemaal bij aan.

Top cake(je) De mines waren wat minder, maar de schoten en boeketten hard en erg groot tot mijn verbazing. Voor €10 een aanrader.

voor dat 10tje koop ik deze volgend jaar nog een keer.
vond de mine's juist leuk en maakte deze pot echt af.
een aanrader

Het is een mooie pot met wel wat midere mines. Komt volgend jaar zeker in mijn collectie! (net als funkadelic, zeer mooi!) En zeg nou zelf.....VOOR 10 EURO KUN JE NIET MOEILIJK DOEN!!!

Ik had deze vorig jaar gewonnen.
Was echt een top cake. In de vooravond afgestoken.
Ga hem zeker weer kopen! :)

Afgelopen jaar was ik zeer tevreden over deze cake!

Helaas bij meerdere lesli dealers hier in de buurt niet meer in het assortiment!

Was een erg leuke pot!
De mines op het begin kwamen niet hoog, maar de crackling daarvan was wel hard!
Tevens waren de boeketten erg mooi!

Ook bij mijn dealer is het 1+! gratis, vond het al een leuk potje voor 10euro, voor 5 euro p/s is hij zeker goed!

Back
Bovenaan