Oman

Dit jaar weer in de straat hier. Had hem als afsluiter laatste o&n , iedereen stond met zijn bek open. Top product!

Laatst bewerkt:
vond hem wat tegenvallen. zeker geen slechte compund hoor, maar vind de transbomber nog steeds veel indrukwekkender, vooral als je die laatste per twee afsteekt...en dat is prijstechnisch te doen als je hem in de voorverkoop koopt, dan ben je voor twee transbombers bijna hetzelfde kwijt als de oman.

Geweldige bak dit! Knalt de transbomber er naar mijn mening uit qua chaos. Is zijn 100 euro zeker waard. Onderstaand de video van gisteravond:

Dit was een hele gave bak! Bleef lekker doorschieten en de burst was ontzettend hard voor NL begrippen.

Wederom gefilmd door vrienden i.v.m. de mist dus niet alles staat erop maar de reactie aan het einde zegt genoeg :shocked:

De Oman met een beetje mist. Wat een kabaal komt er uit deze bak! Lekker tempo, genoeg effecten en ook breed. Voor dit blok een passende finale naar mijn mening.

Wel inderdaad wat hoger in de prijs dan de transbomber, maar effecten aan het eind verschillen iets (Oman iets mooier vooral met blauwe sterren) en het tempo van (in ieder geval deze) Oman leek constanter dan meerdere transbombers die ik eerder heb gezien.

Qua eindoordeel toch wel een zeer mooie box die ik zou halen, hoewel een voorverkoopaanbieding van ~100 euro niet zou misstaan :D .

Hier wat foto's:

IMG_8729.jpg
IMG_8732.jpg
IMG_8734.jpg

Wat een box is dit zeg op bovenstaande video's.. subliem! Een soort transbomber 2.0, iets hogere prijs, maar ziet er ook net iets completer uit, zeker met het aanwezige blauw. Waanzinnig knap wat Vulcan uit 25mm haalt!

Wat een box is dit zeg op bovenstaande video's.. subliem! Een soort transbomber 2.0, iets hogere prijs, maar ziet er ook net iets completer uit, zeker met het aanwezige blauw. Waanzinnig knap wat Vulcan uit 25mm haalt!

Het is ook echt knap. De burst is harder dan de Transbomber, maar hij is dan ook 2x zo duur... Dat weerhoud mij er wel van om hem nogmaals aan te schaffen. Als er een freakactie komt met deze bak voor 100-120 euro, dan zit hij er weer bij eind van het jaar!

In de freakactie is de transbomber te krijgen voor €75 en de Oman voor €105. Zoals gezegd is de Oman net wat beter uitgevoerd dan de transbomber is. Beide topbakken, wellicht dat ik ze volgend jaar beide neem.

Laatst bewerkt:
Deze bak als prefinale gedaan.
Stond ook een funke fireball te blazen op het plein maar deze hield zich prima staande.
Flinke burst en tempo met een brute finale.
Crackling is luchtvullend en weinig tot geen pauze gezien.
Kortom een topper voor het geld en volgend jaar weer aanwezig.

Dit is echt een lekker blok hoor jongens.
Chry crackling boeketten zijn groooot en luchtvullend + de mines eronder zijn ook fijn.
Tempo is goed. Finale is zoals we inmiddels gewend zijn bij Vulcan helemaal toppie!

Mits de prijs goed is zeker een AANRADER!

Straatfilmpje 2020:

Back
Bovenaan