Oman

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1025
Artikelnaam: Oman
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1827
Aantal Schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Een geweldenaar deze 144 schots COMPOUND bestaande uit 4 gekoppelde cakes. Eén keer aansteken en in totaal 144 schoten worden gelanceerd in ca. 60 sec. Een bonte combinatie van mines en boeketten met maximaal toegelaten ladingen, dus verpakt in het gaas. Bezoek onze website voor een video.
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 30-40 meter
Afmetingen: 37x37x19
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs: € 149,95

O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkbestelling.nl/

1025_1.png

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben geen crackling fan, maar ik denk als de uitvoering zo blijft dat je de kijkers op je hand hebt op 31dec

als deze zo als productie binnenkomt hebben ze een topper in handen, en zelf moest ik inderdaad ook meteen denken aan de transbomber. Opzich geen probleem mee, als ze maar allemaal net zo goed worden maar dan allemaal net een tikkeltje anders :D

Haha en dan te beseffen dat de werkelijke productie 25mm tubes heeft:D

Dit vind ik nog iets meevallen, lijkt vooral een stukje ingezoomd en natuurlijk verzadiging vrij hoog qua video opname.
Blijft natuurlijk lastig beoordelen, vooral vanaf de China filmpjes. Gepimpte samples in Nederland zijn al niet onbekend, laat staan wat de Chinezen zelf doen bij een lokale demo voor de afnemer.

We wachten af.
Verder een lekkere crackling ragbak!

Op de film zorgt deze bak voor een goed gevulde lucht! Laten we hopen dat er straks nog goed gevulde crackling overblijft! Dan is zeker dit geen verkeerde box!

Vanavond op demo gezien, inderdaad afgeleid van de Tramsbomber maar wel erg goed gelukt. Toch subtiel een eigen sausje eraan gegeven. Ten opzichte van de Transbomber wel duur, maar zeker een hele mooie box.

Kan mij niet voorstellen dat dit productie is, kruitinhoud en schoten is bijna hetzelfde als de Montreal hier in dit filmpje

Als je dan de dreunen vergelijkt met de filpjes van Oman en deze predator dan zit er nogal wat verschil in, Burst lijkt veel en veel zwaarder in die filmpjes dan de montreal, hetzelfde geld eigenlijk ook voor de spreiding.

heb er een hard hoofd in.

Dat gezegd te hebben kan de productie nogsteeds uitstekend zijn en in lijn liggen met een Transbomber kwa plezier en ervaring maar die dikke dreunen zoals in het filmpje..... denk het niet.

Hallo Laurence,

De video in de startpost is de 30mm variant. Deze worden in onze eigen professionele fabriek gefabriceerd. In eerste instantie zou dit de uitvoering worden maar wij hebben echter besloten om de compounds in 25mm uit te voeren om prijstechnisch iets leuks neer te kunnen zetten om zo een grotere
doelgroep aan te spreken. Dit geld voor iedere compound die wij dit jaar voeren.

De boxen die gisteren geschoten zijn op onze DEMO waren de productieversies en waren wij zelf erg tevreden over.

mvg,
Vulcan Europe

Back
Bovenaan