OM vervolgt jongen uit Hank voor afsteken zwaar vuurwerk in discotheek Raamsdonksveer

ylke

VWC lid
BREDA - Het Openbaar Ministerie in Breda vervolgt een 17-jarige jongen uit Hank voor het afsteken van illegaal zwaar vuurwerk in discotheek Oscar's in Raamsdonksveer.

De verdachte gooide tijdens de jaarwisseling een zogenaamde Cobra in de wc-ruimte van de heren. De enorme knal veroorzaakte bij verschillende slachtoffers blijvende gehoorschade. Ook raakten mensen gewond aan handen en voeten.

Aangifte
Drie jongeren die tijdens de explosie in de wc waren, deden aangifte van zware mishandeling. De discotheek deed aangifte van vernieling.

Kinderrechter
Speurwerk van de politie leidde naar de jongen. Hij werd op 3 februari gearresteerd en heeft bekend. Hij moet voorkomen voor de kinderrechter. De vuurwerkschade zal op de minderjarige jongen worden verhaald

Bron

Een echte MONGOOL 1e KLAS!
Hoe haal je het in je hoofd?
Maar goed .. zwaar straffen die hap!

Niet normaal meer. Dan je ben je echt lomp en zeer gevaarlijk bezig. Geef hem maar een flinke straf. Paar jaar gevangenisstraf zal hem goed doen. Jammer dat zulke personen aan dit soort vuurwerk kunnen komen.:angry:

dan spoor je echt niet. een cobra in een wc tsjongjeonge. opsluiten zulke idioten. daardoor word vuurwerk nou verboden.

Zwaar gestoord

Maar als de schade op hem wordt verhaald, dan denk ik dat dat nog een flinke rekening wordt. Ziekenhuiskosten zijn heel erg hoog, en schadevergoeding aan de personen komt er dan ook nog bij. De schade aan het materiaal in de disco is vergeleken daarbij dan nog een kleinigheid. En terecht ook, gewoon betalen, dan pas begrijpt zo iemand wat een schade dat 'ie aanricht en het scheelt de samenleving een hoop belasting en/of verzekeringskosten.

Kan iemand een zak zaagsel halen? Heeft die teminste nog iet,s van vulling,in z,n harses! Als me dat zou overkomen,en ik had een discotheek. Ik zou hem,de meest smerige wc laten leeg drinken,ratten horen in water,:devil:

Kan iemand een zak zaagsel halen? Heeft die teminste nog iet,s van vulling,in z,n harses! Als me dat zou overkomen,en ik had een discotheek. Ik zou hem,de meest smerige wc laten leeg drinken,ratten horen in water,:devil:

Misschien was dat gore toilet wel juist het probleem. Op sommige toiletten wil je nog niet dood gevonden worden. Dan is het opblazen van het toilet wel een zeer resolute manier om een schoon schijtgat af te dwingen ja.

:rolleyes:

@hamtaro, inderdaad

Zulke mensen zitten ook vaak opgescheept met een schuld van een tiental duizend euro waarmee je direkt de omgeving ook schaadt(denk aan familie). Beter geef je zo'n iemand dan een lange taakstraf.

Laatst bewerkt:
Je moet hem alles dubbel laten betalen , al het vuurwerk op laten ruimen na oud en nieuw de komende 10 jaar , 5 jaar de bajes in en hem zelf wat gehoorbeschadiging geven zodat hij meemaakt hoe verrot dat is :@
Gadverdamme dan heb je echt geen geweten meer als je zoiets doet...

@hamtaro, inderdaad

Zulke mensen zitten ook vaak opgescheept met een schuld van een tiental duizend euro waarmee je direkt de omgeving ook schaadt(denk aan familie). Beter geef je zo'n iemand dan een lange taakstraf.
De familie hoeft daar toch niet per se last van te hebben? Zo wel dan moet de familie dat niet de rechter kwalijk nemen maar deze ******** zelf, want dat is degene die even besluit om een cobra binnen af te steken, kan die rechter niks aan doen. Als ik familie was van iemand die zoiets gedaan heeft zou ik daar ook echt geen medelijden mee hebben en hoeft zo iemand niet op mijn steun te rekenen. Familie leuk en aardig, maar we blijven allemaal individuen.

Die reacties ook weer op de site van omroep brabant :bonk:

Dicht die tent hoort niet midden in een dorpje
waar niks geen parkeer gelegenheid bij is moeten om 3 uur s nacht veel te lang door dorp zwerven om hun auto of wat te vinden steeds
Niks als ellende heel dat Oscars dicht en weg er mee ga maar in oosterhout ergens vervelen
Maar ja is gehuurd van meneer .......... en die mag en kan alles in Raamsdonksveer

Back
Bovenaan