Ja pipo, dit zin gewoon puberale uitpraken, dus als je niks te melden hebt doe het dan niet![]()
Het is pas puberaal om dingen uit de media aan te nemen, zoals in dit geval zelfs de rechter al doet n.a.v een foto.
En daar komt nog eens bij dat ik weet om welke jongens dit gaat. Ik kom namelijk uit deze omgeving. En ik heb in het verleden ook eens bezoek gehad met destijds een ruime inbeslagname van.. Let op... 1 doosje van 100 corsair strijkers uit de goede oude tijd dat het nog leuk was. Werd foto gemaakt buiten op een statafel waar... Let op... Een asbak stond bijna vol van het feestje die avond ervoor in de schuur(waar het niet lag) en zelfs toen een maand later op bureau moeten melden en die zgn officier die mij moest verhoren zegt doodleuk... Let op komtieweerr... Zow heey, dat is geen goede combi op die foto!
Echt het is niet zonder reden ik hier niet heel veel meer op dit forum kom net als vele anderen, sinds hier alles mbv bespreken illegaal vuurwerk verboden is geworden..(vehalve van de belgische sponsoren natuurlijk wat idemdito illegaal is) maar velen doen zich ook anders voor sinds die tijd!
Gegroet.