OM eist 4 jaar cel voor seks in ruil voor vuurwerk

tristen

VWC lid
Het Openbaar Ministerie wil dat de 22-jarige Dervis A. vier jaar celstraf krijgt, waarvan één jaar voorwaardelijk. De man zou twee kinderen vuurwerk hebben gegeven in ruil voor seks. Een van die jongens raakte door het zware vuurwerk zwaargewond.

De jongen die gewond raakte, was 11 jaar oud toen A. ontucht met hem pleegde. Het kind verloor zijn hand en raakte gewond aan zijn nieren, darmen en milt. Het andere slachtoffer was 13.

A. was een medewerker van het natuurspeelpark Jeugdland in Amsterdam-Oost. Het OM wil dat hij geen contact mag opnemen met zijn slachtoffers en dat hij het terrein van Jeugdland niet meer op mag.

Bron: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/om-eist-4-jaar-cel-voor-seks-ruil-voor-vuurwerk

je hoort de laatste tijd steeds vaker van dit soort walgelijke verhalen .
gister zelfs nog een verhaal over een trainer die camera's op hing in de kleedkamers .
het is te goor voor woorden .
de wereld lijk wel doorgedraaid deze vent mogen ze van mij de teelballen afsnijden en nooit meer op vrije voeten zetten .

je hoort de laatste tijd steeds vaker van dit soort walgelijke verhalen .
gister zelfs nog een verhaal over een trainer die camera's op hing in de kleedkamers .
het is te goor voor woorden .
de wereld lijk wel doorgedraaid deze vent mogen ze van mij de teelballen afsnijden en nooit meer op vrije voeten zetten .

Dat van die trainer gebeurde nota bene op mijn club. Fijn. Kerel is als het goed is al opgepakt, maar dit soort gekken blijf je gewoon hebben.
Ziek geval dit ook! Jochie is getraumatiseerd en verminkt!

Back
Bovenaan