Oldenzaal 16-05-2009

dit heeft te maken met het muziek festival, Fantasy Island 2009

Het terrein
Het festival zal ook dit jaar plaats vinden op het wonderschone recreatiegebied het Hulsbeek te Oldenzaal. Het Hulsbeek is een van de mooiste en grootste recreatiegebieden die ons land rijk is. Het water en bosrijke gebied is de ideale locatie voor een festival als deze. Het gebied biedt plaats aan maximaal 20.000 bezoekers. De naam Fantasy Island komt voort uit het 2 hectare grote eiland in het midden van het gebied waar ook dit jaar de mainstage gelokaliseerd zal zijn.
Fantasy Island - Heavens playground - zal zaterdag 16 mei om 12:00 haar poorten openen en doorgaan tot 22:00 uur. Een 10 uur durend muziek spektakel welke afgesloten gaat worden zoals het hoort; met een spectaculaire vuurwerkshow.

fantasyisland2009_300.jpg

Dank je voor de uitgebreide informatie Oerend Hard.
Tot voor kort wist ik niet van het bestaan van dit festival af en dat er in mei een vuurwerkshow in Oldenzaal werd gegeven.
Heb jij ervaring met voorgaande jaren? Is dit een aanrader?

dit is voor het 2de jaar Fantasy Island op het hulsbeek.
vorigjaar was er geen show (volgensmij) dus ik weet het verder ook niet.
weet ook niet of je de show goed kan zien vanaf de buitenkant zegmaar. (of je moet kaarten kopen)
maar ik probeer wel aanwezig te zijn :cool: parkeren is wel een beetje een probleem daar,tenminste parkeren wil wel maar weer weg komen is een uitdaging,1 keer een uur vast gestaan daar na een vuurwerkshow samen met jeroen13,7 :p

denk dat ik er dan maar een erg lekker dagje van ga maken...
eerst de hele dag heerlijk stampen en dan nog ff genieten van het vuurwerk :D

Ik zit ook nog te twijfelen hier heen te gaan dus wie weet, als ik er erging in heb zal ik het filmen met mobiel :p hahah.

dit is voor het 2de jaar Fantasy Island op het hulsbeek.
vorigjaar was er geen show (volgensmij) dus ik weet het verder ook niet.
weet ook niet of je de show goed kan zien vanaf de buitenkant zegmaar. (of je moet kaarten kopen)
maar ik probeer wel aanwezig te zijn :cool: parkeren is wel een beetje een probleem daar,tenminste parkeren wil wel maar weer weg komen is een uitdaging,1 keer een uur vast gestaan daar na een vuurwerkshow samen met jeroen13,7 :p

Vorig jaar was het wel beter geregeld bij het Hulsbeek.(of we hadden gewoon geluk:p)

Alleen nu kwam we er weer aan de andere kant uit, waardoor we niet wisten waar we waren. Ook heeeel handig van de organisatie:p Nu waren we een uur kwijt door het rijden door Hengelo:shocked:

denk dat ik er dan maar een erg lekker dagje van ga maken...
eerst de hele dag heerlijk stampen en dan nog ff genieten van het vuurwerk :D

Mijn idee! :biertje:

Prima combinatie voor een mooie lentedag lijkt me zo :)
Kaartje is maar 3 tientjes, goeie line-up, hele dag onder de pannen, plus een showtje!
Ik kijk er al naar uit hehe.

Back
Bovenaan