Oldehover in bezit van veel vuurwerk

moontan

VWC lid
Oldehover in bezit van veel vuurwerk

Oldehove -

Een 16-jarige jongen uit Oldehove is begin maart aangehouden omdat hij diverse soorten vuurwerk in zijn ouderlijk huis had verstopt.

Het gaat om tien nitraatbommen, veertien grondbloemen, 300 kanonslagen en 288 vuurpijlen.

De knaap had rond de jaarwisseling al met een hoop kruit geknoeid waardoor een gat ontstond in een speeltuintje

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6704262.ece/Oldehover-in-bezit-van-veel-vuurwerk

Poeh, een stel grondbloemen, 1,5 slof rotjes, 2 gros babypijtjes en 10 nitraten.
Ga echte boeven vangen....:bonk:

Die "vuurpijlen" zijn volgensmij gewoon babypijltjes....:p

groot nieuws! Wel zoveel dat het in een schoenendoos past. Dit vind ik wel een héel sneu bericht. Als ie zijn nitraten had opgemaakt was er niks aan de hand geweest en konden ze hooguit beslag leggen op het vuurwerk, meer niet.. Maar snap dat dit groot nieuws is in Oldehove want daar krijg je vast al een boete als je een scheet laat.:bonk:

Behalve die 10 nitraten is er nog niks illegaals aan ook...wat een zeikerds zeg. Mógen ze dat legale spul onder 25kg. zelfs wel in beslag nemen? Wordt minuscuul HALT-strafje...groot nieuws hoor!

Ik ga even een vriend waarschuwen dat hij zijn 5 overgebleven rotjes, en 10 wondertollen goed moet verbergen, niet dus:bonk

Ik heb hier in de tuin nog een paar afgebrande sterretjes staan, moet dus oppassen dat die binnenkort niet in beslag worden genomen.

Behalve die 10 nitraten is er nog niks illegaals aan ook...wat een zeikerds zeg. Mógen ze dat legale spul onder 25kg. zelfs wel in beslag nemen? Wordt minuscuul HALT-strafje...groot nieuws hoor!

Volgens mij wel. Werkt dat niet hetzelfde als met softdrugs? Je mag het in huis hebben maar als ze het vinden ben je het kwijt, zonder straf (behalve dat je je geld kwijt bent).

Back
Bovenaan