Octopus

Heb deze net op de demo gezien van vanavond en moet zeggen dat dit, zeker voor deze prijs, een mooie cake is. Het effect was niet al te groot maar wel mooi vol van kleur.

Mooi effect en goede prijs, De professional series van Diamond heeft een aantal erg mooie cakes in hun assortiment. Sommige wel wat te duur vindt ik zelf maar als ze met nog meer cakes als deze komen en voor de zelfde prijs hebben ze er een nieuwe klant bij ;)

Met vriendelijke groet,
Lichtbruisend

kijk daar wordt je nou vrolijk van
mooie effecten en e hoeft niet te diep in de buidel te tasten

Op zich geen verkeerde cake het willow effect komt goed uit de verf,maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de weeping willows van bonfireworks.
Zelfde prijsklasse,meer schoten,3 soorten willows en zo op het oog grotere effecten en een finale.

Naar mijn mening vind ik de uitwerkingen van de potten van de Diamond Collection erg netjes en vooral kleurrijker, dan bij andere merken. De kleuren zijn zeer fel, wat mij aanspreekt. De Diamond Collection heeft dit jaar wel een betere nieuwekomers als afgelopen jaar, alleen is het jammer dat dit merk zo duur is. De prijs kwaliteit van de nieuwe producten is er wel op vooruit gegaan, maar nog steeds vind ik het te duur.:bonk:

Ik sluit me aan op mijn voorganger, Diamond Collection heeft vaak op de wat duurdere lijn mooiere uitwerkingen. Ook de prijzen van dit jaar spreken mij meer aan dan de voorgaande jaren, dus ook dit jaar voor mij weer Diamond Collection!

Tijdens de demonstratie eerder dit jaar tamelijk verast door deze topper. Effecten zijn mooi afgewerkt, prijs is goed. Zeker leuk om 2 stuks te gelijk af te steken!

Back
Bovenaan