Octopus

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC 181
Artikelnaam: Octopus
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: 16 shots multishot met luchtvullende stereffect welke schitterende sporen achterlaat.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 19,95
Verpakkingseenheid: 12
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_2311.jpg

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet maar Schuurmans komt echt met budgetpotten
Ziet er alleen maar beter uit
Ik ben echt benieuwd naar die demo van schuurmans

Proffesional-serie, 16 schots, €19,95...klinkt niet slecht:p
Zeker één waar ik benieuwd na ben!

Zozo, interesant, Een wat kleinere cake die onder de Proffesional Series valt...

Schuurmans verast me in positieve zin tot nu toe met de nieuwe producten. :wink:

ben benieuwd . 19,95 voor 16 schoten is naar mijn mening niet verkeerd
nu hopen op mooie effecten

Hmmm, ik hoop op een willow effect, 20 euro voor 19 shots klinkt zeker niet verkeerd, alleen nog even het aantal gram kruit per tube afwachten.

Ik vind het atlijd zo raar dat Diamond hun effecten zo raar omschrijft, zeg gewoon willow o.i.d. Maar hier schiet je niet geweldig veel mee op. Voor de rest interresant product. Afwachten op een filmpje. :)

Ik vind het atlijd zo raar dat Diamond hun effecten zo raar omschrijft, zeg gewoon willow o.i.d. Maar hier schiet je niet geweldig veel mee op. Voor de rest interresant product. Afwachten op een filmpje. :)

De gemmidelde Nederlander heeft er niet zoveel verstand van als de freaks hebben he :wink: Dus zo is het wat "duidelijker" voor die mensen.

Ja maar het is niet echt professioneel, en het is toch echt de Professional Serie. :p

Wacht tot het filmpje Teun, Dan kan jij al die effecten een naam geven! :D

Ik ben benieuwd naar die andere nieuwe producten. Al verwacht ik wel dat dat vooral wat grotere cakes zijn :wink:

Laatst bewerkt:
Tjah het moet natuurlijk wel wat meer zijn dan alleen maar 'een willow' effect. De burstknal, de kleuren en de breedte moeten ook goed zijn :wink:

Back
Bovenaan