Ocean Of Lights

Zeker na de overtuigende prestaties van de (beide kooiloze) ghost madness/fortunes en crackle king, zou ik niet te snel rond gaan roepen dat al het voorheen gekooide nu minder gaat zijn. Er is volgens mij nog niks van de nieuwe productie geschoten, dus denk dat het nog even de winkeliersdemo's afwachten is

Er zal verschil in zitten. Dat kan niet anders. Maar als dat verschil niet te groot is (naar eigen en dus persoonlijke verwachting en wens) zie ik het probleem ook niet. Genoeg kooiloze producten van diverse merken gezien waar ik dik tevreden mee ben.

Ik ben dan wel benieuwd wat je wel koopt aangezien alles kooiloos is.. Niks?
Nou Riakeo heeft bewezen goed te kunnen presteren zonder kooi,daar in tegen is Rubro compleet door de mand gevallen met bijv. De color hypnose en de coconut bounty.
maar misschien waag ik de gok nog wel zie hem staan voor 127,50 dat vind in nog wel schappelijk.

Nou Riakeo heeft bewezen goed te kunnen presteren zonder kooi,daar in tegen is Rubro compleet door de mand gevallen met bijv. De color hypnose en de coconut bounty.
maar misschien waag ik de gok nog wel zie hem staan voor 127,50 dat vind in nog wel schappelijk.
Waar zien jullie hem allemaal dan? Ik zie hem nergens waar ze hem voorheen verkochten en nu nog steedse fireworks specials

Riakeo is prima idd, toch ook allemaal een beetje hetzelfde.. Check de Blitzbomber bijvoorbeeld, echt enorm dit ding zonder kooi. Elke importeur gaat goede en minder goede artikelen leveren. Hebben er afgelopen jaar al gezien. FWS heeft idd al toppers zonder kooi dus we gaan het zien.

Dat Rubro compleet door de mand is gevallen deel ik absoluut niet. Ook in de nieuwe producten zullen potentiële toppers zitten, let maar op!

Riakeo is prima idd, toch ook allemaal een beetje hetzelfde.. Check de Blitzbomber bijvoorbeeld, echt enorm dit ding zonder kooi. Elke importeur gaat goede en minder goede artikelen leveren. Hebben er afgelopen jaar al gezien. FWS heeft idd al toppers zonder kooi dus we gaan het zien.

Dat Rubro compleet door de mand is gevallen deel ik absoluut niet. Ook in de nieuwe producten zullen potentiële toppers zitten, let maar op!
Die Blitzbomber is idd een uitzondering van Rubro het zal ook aan het soort effect liggen en idd de nieuwe producten vind ik ook veel belovend maar wil ze toch echt eerst zien op een demo.

Back
Bovenaan