O&N 2010 - 2011 bij Fritsie

fritsie

VWC lid
Na een maand keihard werken toch nog effe de moed gevonden om wat aan elkaar te knutselen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit zo even op me gemak veder bekijken! Maar zeer leuk project zo te zien!
Kan je niet even
+ YouTube Video
doen? Kijk voor ons alle wat makkelijker. Tjah sorry dat we lui zijn!

Bedankt voor het delen!

Ik zou daar even niet gaan roken bij dat busje! :P Erg mooi! Dit laat zien wat je met doorlonten allemaal kan bereiken. Jammer dat de regering het niet toestaat om het te verkopen.

super jongens niet normaal wat een showtje en idd wat een idee om dat allemaal door te lonten met crackling lint!!!!

Ik zou daar even niet gaan roken bij dat busje! :P Erg mooi! Dit laat zien wat je met doorlonten allemaal kan bereiken. Jammer dat de regering het niet toestaat om het te verkopen.

Magic Whip is overal vrij te koop en tussen de cakes door hoor je altijd wat, dus je hebt nooit dooie momenten.
Ik heb bij diverse radio intervieuws gepleit voor het doorverbinden omdat dit in mijn ogen veel veiliger is dan steeds een losse cake aansteken.

Met 1x aansteken ga je direct op afstand staan en van al het vuurwerk genieten dat is doorverbonden.

Frits, ik heb zwaar genoten van je show. geweldig.
Leuke beelden van de setup, in film 2.
En respect voor het feit dat je na een maand lang hard werken, vooral de laatste 3dagen natuurlijk toch nog energie weet op te brengen om een hele show te gaan schieten. Betekent gewoon dat je een echte liefhebber bent. Super.

Part 2 is echt heerlijk.
Beelden van de opbouw en heerlijk vuurwerk.
Great Wall of China en Camuro King zo neerzetten is ook wel kicken. Zolang er geen houten huizen staan doen ze dat in Spanje ook. Bombette's ketsen toch wel af op de huizen :)

Back
Bovenaan