O&N 15-16 Stookmeeting, unboxings, veel vuurwerk en meer!!!

Hallo Freaks!!

Het was weer een fantastische jaarwisseling!! Na 3 dagen geknald te hebben in de verkoop was het 31 december 19 uur dan eindelijk zover, we mochten stoken. We hebben samen met een aantal freaks heerlijk gestookt met dank voor de locatie aan niemand anders dan onze enige echte weerman DAVIDH! Vele freaks waren aanwezig, onder andere DarkSoul, MOH1975, Shell-Martijn,en nog vele andere bekenden. Alle films van de jaarwisseling zullen in dit topic geplaatst gaan worden door het jaar heen.

Allereerst een leuke unboxing met vuurwerk van Vuurwerkmania welke ons een testpakket hadden aangeboden.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!Kon er nou helaas niet bij zijn.Maar als het aankomend jaar weer is laat het me betijds weten ben dan zeker aanwezig.:thumbsup:

Zier er goed en veel belovend uit.
Ik hou dit topic iig goed in de gaten.

Ziet er goed uit dit! Gaan we in de gaten houden, leuk test-pakket ook van VM. Heb hem zelf helaas niet gewonnen haha.

Ik verlang al jaren naar medefreaks om lekker mee te stoken! Als er dit jaar een herhaling komt zou ik graag aanwezig zijn :)

Misschien kunnen we weer wat organiseren zoals een paar jaar geleden in Amersfoort dat was ook geweldig haha.Alleen dan wel in de avond dit keer natuurlijk. :)

Deze maar weer in de gaten houden, wat een prachtige trailer! Ben niet zo van het verboden vuurwerk maar het ziet er wel spectaculair uit!

Allemaal welkom in Soest hoor, plaats genoeg en heerlijk geluid tussen de flats...:p

Back
Bovenaan