Nuits de feu, prijzen bekend!

Dat is correct al een dag of 2. ik was even vergeten dat ik het nog moest posten.

Affijn de prijzen zijn als volgt:

staanplaatsen: €12 (kids jonger dan 12jaar : 3,-)
familie ticket € 25 (2 volwassenen, 2 kinderen, staanplaats)
Tribune normaal:€ 35 (kids 30,-)
Trbune zeikant sectie 1: €28 (kids: 23,-)
Tribune zeikant sectie 2: € 25 (kids: 20,-
parkeerplaats: auto €8, motor €5, bus €25

VIP Care Or: €70, (incl parkeerplaats)

@ Red Baron.

Enig idee of je al tickets online kunt bestellen. Op de site van NdeF en via France Billet kan ik het niet terug vinden.

Bvd.

dat zal denk ik in de komende weken wel gebeuren denk ik.. was 2 jaar terug ook pas ergens eind oktober ofzo. de tickets komen echter wel pas laat toe. Die van ons 5 dagen voordat we zouden vertrekken naar Chantilly.. besteld in oktober destijds.. *zucht* fransen zijn ook zo lekker vlot he...

Fransen en vlot zijn.... laten we t daar maar niet over hebben... En stug zijn ze ook nog..

Ik zou heeeeeel graag gaan maar ja er zijn dingen, tja daar blijf je voor thuis.
We verwachten nl. een kleine en deze is begin juni van plan om op deze wereld te komen dus misschien in 2010!:)
Dan kan hij/zij mee. Je kan niet vroeg genoeg beginnen!

Laatst bewerkt:
Ik zou heeeeeel graag gaan maar ja er zijn dingen, tja daar blijf je voor thuis.
We verwachten nl. een kleine en deze is begin juni van plan om op deze wereld te komen dus misschien in 2010!:)
Dan kan hij zei mee. Je kan niet vroeg genoeg beginnen!

Off-Topic.
Wat is er nog mooier dat het bijwonen van Nuits de Feu?
1 antwoord mogelijk: :p Juist vader worden.
Van harte gefeliciteerd met deze blijde boodschap. Doe moeder de vrouw de groeten en wens haar sterkte van ons de aankomende periode.
En ik zou het leuk vinden als je t.z.t. een foto van de kleine plaatst op het forum
Of het nu een meisje of jongen wordt: maak haar of hem lid van de club.!!
Groetjes
Fred
:bye:

mijn frans is niet al te best, kan iemand mij een guide trough geven om kaarten voor de zaterdagavond te bestellen? :D

mijn frans is niet al te best, kan iemand mij een guide trough geven om kaarten voor de zaterdagavond te bestellen? :D

Daar ben je nu toch wel redelijk te laat mee, de meeste (en vooral béste ) kaarten zijn uitverkocht. Ik dacht al gelezen te hebben dat voor Zaterdag alles al uitverkocht was.

Back
Bovenaan