NU.NL Panel! Allemaal invullen maar!

Gaat over kerst, kreeg ik in de mail. Heb ze gemaild met de vraag.
Kijken of ze net zo laf zijn als de Telegraaf, want zit nog steeds te wachten op het antwoord.

De beller is sneller, ik heb ze gewoon gebeld met de vraag wanneer de uitkomst van het panel komt.
Er waren al een aantal mailtjes binnen gekomen met de zelfde vraag, ik krijg de uitslag via de mail...
Ben benieuwd...

Heb reactie terug van NU.nl

Beste,

Als reactie op je telefoontje, heb ik even rondgebeld en de uitslagen zijn vandaag binnengekomen dus staan nog deze week op de site.

Met vriendelijke groet,

Redactie NU.nl

Nou ik ben benieuwd. Mocht de uitslag goed uitpakken kunnen we die bij alle volgende polls zetten ter verdediging ^^ Laten we het hopen

Het onderzoek is gepubliceerd hoor:

Zeven op de tien Nederlanders steken geen vuurwerk af http://nu.nl/binnenland/4183925/zeven-tien-nederlanders-steken-geen-vuurwerk-af.html (via @NUnl)

44% tegen een vuurwerkverbod. Lijkt weinig, maar slechts 22% is voor een verbod en 31 procent is voorstander mits de gemeente een vervangende show organiseert, maar we weten allemaal dat dat niet reëel is. Dus alles bij elkaar geen slecht resultaat van de poll volgens mij! :thumbsup:

Helemaal geen slecht resultaat, alleen zo jammer dat nu.nl dan weer zo'n negatieve kop gebruikt. Als het percentage voor verbod hoger waren geweest hadden ze dat zonder twijfel als kop gebruikt...

Back
Bovenaan