Nu dus weer wél vuurwerk 1-1-2009 in Rotterdam

Erg jammer dat de show niet doorgaat:sad::frusty::mad:
Dit jaar was ik voor de nieuwjaarnacht ook speciaal nog even voor naar binnen gegaan (ook mede door de mist, want je kon letterlijk nog geen 3 meter verder kijken want er werden echt tientallen matten en rollen van alle kanten afgestoken).
Was alleen jammer dat er niks te zien was van de show, echt enorm zonde:sad:

http://www.dcmr.nl/binaries/publicatie/2008/kennisgevingen/112mm_holland-vuurwerk_297mm.pdf

Voorlopig geen vuurwerk tijdens de nieuwjaarsnacht bij de Erasmusbrug.
Ivo heeft dat dus verboden.
Maar we weten allemaal...

Ivo is een ***!
En straks weg als burgemeester van Rotterdam, dus wellicht zit er straks nog een show in met Oud en Nieuw.

Wat jullie niet weten is dat dit aangevraagd is door Hayo Wolf en wat ik me afvraag is of hij wel de show zou schieten op oud en nieuw die afgelopen jaar door Dream Fireworks is geschoten! Misschien zit daar ergens een kronkel en heeft Ivoootjuh deze maar niet goed gekeurd!

Heel raar dat dit dan zo op internet is verschenen.
Ik heb reeds een bericht gehad waaruit blijkt dat Dreamfireworks wel zou schieten.

Bedankt hiervoor Frits Pen.

Heel raar dat dit dan zo op internet is verschenen.
Ik heb reeds een bericht gehad waaruit blijkt dat Dreamfireworks wel zou schieten.

Bedankt hiervoor Frits Pen.

DreamFireworks wel maar Holland group van Hayo Wolff niet.
En het eerste wat jij liet zien was een aanvraag van de Holland group.

:D

Klopt ja, dat stond dus zo op internet. Het kromme is dus dat de toewijzing aan DF er dan weer niet bijstond. Ach, ambtenaren he...

Klopt ja, dat stond dus zo op internet. Het kromme is dus dat de toewijzing aan DF er dan weer niet bijstond. Ach, ambtenaren he...

Dat zal een aparte aanvraag geweest zijn lijkt me.
Hayo zal er 1 aangevraagd hebben en die is gewoon afgewezen en Dreams zal er met de opdracht voor het oud en nieuw vuurwerk van de stad 1 aangevraagd hebben en die zal gewoon goed gekeurd zijn.

Back
Bovenaan