Nu al overlast van vuurwerk.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Leidschendam-Voorburg - Groenlinks gemeenteraadslid Hanneke Dominicus meldt via schriftelijke vragen aan het college dat er al bijna een maand vuurwerk wordt afgestoken in de gemeente. "Hoeveel handhaving is hier inmiddels op gepleegd en in hoeverre gaat de handhaving nog aangepast worden tot en met 31 december", is haar vraag aan het college.

Zij vindt dat er meer communicatie moet plaatsvinden over de vuurwerkbepalingen om zo dit ongewenste vuurwerk terug te dringen. Daarnaast wil zij weten of er dit jaar plannen zijn om op bepaalde plekken een vuurwerkvrije zone in te stellen; of juist bepaalde plekken aan te wijzen om (gemeentelijk) vuurwerk af te steken.

https://www.hetkrantje-online.nl/nieuws/actueel/100273/nu-al-overlast-van-vuurwerk

Ik ben dagelijks in Leidschendam voor mijn werk en ik moet zeggen dat ik nauwelijks iets hoor, dus het is weer behoorlijk overdreven dit.
Irriteert Hanneke zich ook aan andere dingen, want ik zie dat er dagelijks daar tientallen mensen gewoon door rood rijden. een groter irritatiepuntje en een stuk gevaarlijker lijkt mij. Dus focus je ergens anders op Hanneke iov zieltjes te winnen met je anti vuurwerk gewauwel.

Handhaving? Geen prioriteit, er zijn veel belangrijker zaken waar het belastinggeld aan besteed dient te worden. Is hiermee uw vraag beantwoord? :bye:

Vrouwlijke Bonte....hier in Soest opvallen rustig de laatste tijd...veel minder dan afgelopen jaren...

Oom en tante wonen in Leidschendam. Vlakbij Leidschenhage. Maar die konden zich hier niet in vinden.

Ze hebben op een enkele (zware illegale) knal nog vrij weinig gehoord...

Back
Bovenaan