Nootdorp 09-08-2008

Waar: Nootdorp
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Laser & Fireworks
Wat: Onbekend
Waar: Recreatie gebied langs de oudeweg (dobbeplas)
Wanneer: 9 augustus 2008
Tijdstip: 22.00 uur

Laatst bewerkt:
vorige jaar werd hier tot 6'' geschoten,waren best mooie shells die er tussne zaten.
ik zal kijken of ik er dit jaar wer bij ben,want me zusje is jarig:bonk:

gegroet
the_bulldog

vorige jaar werd hier tot 6'' geschoten,waren best mooie shells die er tussne zaten.
ik zal kijken of ik er dit jaar wer bij ben,want me zusje is jarig:bonk:

gegroet
the_bulldog

Nick, ik ben bij Schiebroek weer die dag, dus als ik zin heb kom ik wel even kijken, ben er toch binnen 15 minuten.
Kunnen we elkaar meteen is even meeten, en ik krijg nog wat van je :p

Ik spreek je aankomende dagen wel even aan op msn :wink:

Hm , Nootdorp...slechts 20 min. rijden.
Kon hier wel eens aanwippen (samen met Thunderlizzard )

Cheers:bye:
Mek

Net terug van een show uit Nootdorp, geschoten door Laser & Fireworks, het begon maar 4 flash salutes dus dacht ow lekker, daarna hele tijd achter elkaar een bommetje die ook nog is allerlei kanten op vlogen en nog veel dezelfde ook. De laatste paar minuten kwamen wel wat mooie shells langs, en de finale was wel heftiger dan derrest maar dat waren meer gewoon een hoopje sierbommen tegelijk, niet echt een finale dus, ik had niet echt de indruk van ok het is voorbij zeg maar.

Ik heb er nog wat foto's uit kunnen halen.
Niet echt indrukwekkend maarja....

sdc11855.jpg

sdc11854.jpg

sdc11853.jpg

sdc11851.jpg

sdc11846.jpg

sdc11841.jpg

sdc11840.jpg

Dit mag je niet eens een show noemen...heb me dood lopen ergeren aan die veredelde demo...ruim 5 minuten bommetje voor bommetje en dan nog presteren om stille momenten erin te laten vallen...en dat met 3 soorten shells.
Hier blijkt maar weer dat 6 inch niks zegt....laat die weg en schiet maximaal 4 inch, waardoor je meer inzet heb en er wat van kan maken:frusty::bonk:
M'n buurman met z'n meterpakket schiet nog een betere show:bye:

Dit mag je niet eens een show noemen...heb me dood lopen ergeren aan die veredelde demo...ruim 5 minuten bommetje voor bommetje en dan nog presteren om stille momenten erin te laten vallen...en dat met 3 soorten shells.
Hier blijkt maar weer dat 6 inch niks zegt....laat die weg en schiet maximaal 4 inch, waardoor je meer inzet heb en er wat van kan maken:frusty::bonk:
M'n buurman met z'n meterpakket schiet nog een betere show:bye:

Ben het helemaal met je eens, weet niet of je me bericht op FPM nog heb gelezen maar er stond daar in waarom ik de foto's alsnog gepost heb. De reden was om te laten zien hoe de show was, aan de foto's kan je al zien dat er 3 effecten, want heb zo nog wel 30 dezelfde foto's :bonk:
En dan maar 1 effect per foto, zo zie je dat de show niks voorstelde.
Het heb me maar een anderhalfuur gekost die avond maar vond het niet waard, ga hier niet meer heen.

De volgorde van de foto's kloppen trouwens niet, de volgorde is van beneden naar boven, de bovenste foto's is van het laatste stuk waar wat leukere bommetjes tussen zaten, maar daar was ook alles bij gezegd ook.

Laatst bewerkt:
Ik kap er ook mee dat Nootdorp, wat een belabberde show zeg.

Het mag de naam show niet eens hebben, noem het maar een paar bommen de lucht in jagen..........

Zoals poziloc al zegt, laat die 6"maar weg en zet er meer 4 inch in en wat ondersteundend vuurwerk en misschien kan je er dan wat van maken.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan