Noordwijk 08-08-2009

moontan

VWC lid
wanneer: 8 augustus 2009
plaats : Noordwijk
provincie : Zuid Holland
wie : nog niet bekend
waar : Vuurtoren, Kon. Wilhelmina Boulevard te Noordwijk
tijd : 23.00 uur
Kaliber: nog niet bekend

Groot Vuurwerk
08/08/2009 - 08/08/2009
Groots vuurwerk georganiseerd door Stichting Evenementen In Noordwijk (SEIN).

Let op! Bij slecht weer en boven windkracht 5 wordt het evenement verplaatst naar 22 augustus as.

Azuma Fireworks zal deze show weer schieten kaliber is tot 2.5 inch.
helaas is maar 1 strand show dit jaar in Noordwijk.
als je naar deze show gaat kom dan wel optijd want het kan wel eens voorkomen dat de show eerder gaat beginnen.

altijd een leuk showtje daar,maar eens kijken of ik dit keer kan komen.

Ik denk dat ze wel goed uitpakken juist omdat er maar één show is. (paar honderd bommetjes, cakes en candles volgens Poziloc). Volgens diverse berichten begint de show om 22:30, een half uur vroeger dan aangegeven. De VWMers die gaan spelen op safe en zijn 22:30 op de locatie.
Tot vanavond! :bye:

Zo net terug, geen misselijk showtje... Het was geen heel groot spul, maar je kon er lekker dichtbij komen. Dus de klappen kwamen lekker over.

Vond de effecten erg mooi en ook erg leuk afgewisseld. Heb hier meer plezier beleeft dan in scheveningen vorige week.

Ik stond op het strand, bij het lint, met fotocamera en statief. Was nog lastig, want alles kwam mijn kant op... En had een 17mm lens om mn camera ipv een 10, dus het paste er soms niet helemaal op :D

ik ben gisteren met een aantal jongens van het vuurwerkmuseum.nl naar Noordwijk geweest.
het weer was erg goed,in het begin alleen een beetje veel wind maar dat kwam later helemaal goed.
van Azuma Fireworks mochten we even op het schietveld wat foto,s en een stukje filmen.
omdat we dit keer ruim optijd waren konden we alles even goed bekijken.
om 22:45 uur was het dan tijd voor de show,en dat zag er prima uit.
erg mooie/heldere effecten en prima afgewisseld met cakes en candles.

zeker genoten van deze goede show.
Azuma bedankt voor de gastvrijheid.:cool:

dsc00012__800x600__395.jpg

dsc00013__800x600__126.jpg

dsc00014__800x600__132.jpg

dsc00016__800x600__573.jpg

dsc00017__800x600__112.jpg

dsc00019__800x600__235.jpg

Inderdaad Oerend, we hebben genoten gisteren op het strand. De mannen van Azuma waren zeer gastvrij en we mochten vrijelijk rondkijken op het terrein. Ik heb een montage gemaakt van (het laatste deel van) de opbouw en de show zelf. In het geval van de show heb ik het materiaal verder "ongesneden" en uiteraard zonder muziek gelaten voor het optimale luistergenot. Wat klonken die 2.5" salutes heerlijk :cool:

De show was verder bijzonder gevarieerd met vele candles, shapes en shells. Voor mijn gevoel zijn ze tot het randje gegaan qua mogelijkheden op die locatie.

Hier is het filmpje:

[m]http://www.vimeo.com/6017451[/m]

Viel vergnugen :bye:

Cameo

Ik baal nu dat ik niet bij deze show ben geweest. Ben zelf bijna heel de zomer in Katwijk (dorp naast Noordwijk) alleen net die week was ik er niet. Jammer volgend jaar beter. :rolleyes:

Back
Bovenaan