Noiz Barrel

Erg leuk deze kids lijn van Vuurwerktotaal. Ook deze gaan er zeker een aantal komen. Geweldige kleurtjes

Geweldig vuurwerk is dit! :) Het zijn inderdaad look a likes Geysir van Funke, maar dat vinden we helemaal niet erg. Hoe meer hoe beter :D

Ik kwam zojuist een straatvideo tegen. De weersomstandigheden waren zo te zien ideaal, want wat een rook produceren deze dingen. Afgaande op de beelden lijkt de intensiteit en de crackling uitstoot wel iets te verschillen met de Funke Geysir kal. C. Hoe dan ook, leuk spul en kan niet wachten om dit 31 dec zelf live te bewonderen.

Heel tof product zeg! Wil deze er eind van het jaar toch wel graag bij hebben, samen met de Funke Geysirs!

Jammer geen straatfilmpjee van te vinden.. ik heb en ken de geysir maar kunnen deze hieraan tippen?

Ik ga het testen dit jaar. Heb de Silver Night, Noiz Barrel en Geysir Kaliber C. in theorie dezelfde soort producten, in de praktijk gaan we zien hoeveel beter de Geysir Kal. C is tenopzichte van de rest.

Afgelopen jaar 3 pakjes gehaald maar niets van gestookt (alleen wat Geysirs), dus ik kan je ook al niet helpen, straatfilms zijn schaars blijkbaar haha...Dit jaar maar eens proberen/vergelijken. Denk dat de Geysirs wel een tikkeltje beter zijn.

Ik ga het testen dit jaar. Heb de Silver Night, Noiz Barrel en Geysir Kaliber C. in theorie dezelfde soort producten, in de praktijk gaan we zien hoeveel beter de Geysir Kal. C is tenopzichte van de rest.

Ik heb dezelfde vergelijking op de planning staan. Ben een groot fan van de Geysir C en ben dus erg benieuwd of de Noiz Barrel en de Silver Night een beetje in de buurt komen. Ik kwam op youtube onderstaande video's tegen.

Ik had wat pakjes van deze. Ik vond het bengaalgedeelte erg lang duren. Zelfs zo lang dat het bijna gevaarlijk werd als dan eindelijk de crackling komt. Ik vond ze echt wel super, maar qua crackling is/was funke agressiever.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan