Noi-Z [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2626
Artikelnaam: Noi-Z
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.499 gram
Aantal Schoten: 81 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 40-50sec
Stijghoogte: 40-45m
Adviesprijs 2024: € 249,00
Voorverkoop 2024: € 249,00
Onlineprijs 2024: € 199,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook deze laat ik mooi links liggen net als de rest waarbij er 25% minder wordt geleverd tegen een hogere prijs t.o.v. de vorige versie. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die het wel kopen, anders krijgen de importeurs het zwaar.

Ook deze laat ik mooi links liggen net als de rest waarbij er 25% minder wordt geleverd tegen een hogere prijs t.o.v. de vorige versie. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die het wel kopen, anders krijgen de importeurs het zwaar.

De trend lijkt veel minder voor veel meer. Ik sla ook even over.

Beter minder schoten en kwaliteit dan flutbakjes van 20 en 16mm die eruit zien als dikke compounds.

Bohh wat hebben ze deze topbox van weleer verneukt zeg. Vond de nieuwe versie sowieso al te hoog geprijst maar na het zien van video kan die helemaal van de lijst af

Hmmm, effect is ok. Zou dan persoonlijk eerder kiezen voor 3x cairo crackling in W-vorm. Scheelt je helft aan knaken.

Blijft een leuke box vind ik, jammer van de finale!
Hopen dat vuurwerkbranche niet hetzelfde concept gaat krijgen als de supermarkten, minder shots voor dezelfde prijs of duurder.. een beetje zoals: wij doen een kleinere verpakking.. daar kijkt de doorsnee mens toch niet naar :shocked:

Back
Bovenaan