Noi-Z [Compound]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 14912
Artikelnaam: Noi-Z
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 108 schots - COMPOUND
Effectomschrijving: Je moet er van houden" Chry Crackling" Maar in deze jongen komt dat helemaal goed door de speciale comets die erin verwerkt zijn. Een dikke Z-shape met triple sequence fan finale welke de lucht zo vol pompt dat je de nacht in dag veranderd.
Laat jullie verbeelding maar vast los gaan.

Tube diameter: 30mm
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 299,00
Folderpijs: € 229,00
Onlineprijs € 199,00
Freakprijs: Vraag jouw lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

14912-noi-z_3d.jpg

Demo 2018:

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedzo lekker 30mm geeft toch echt de dikkere effecten en de zwaardere burstknallen.

Ik hoop dat ie te betalen is zonder de korting waar we aan gewend zijn.

Benieuwd naar het beeld materiaal, staat op de wish lijst, mooie combi met de snowstorm.

"speciale comets" Zeer benieuwd wat er zo speciaal aan is :).

Ik vermoed dat dit wel een snelle jongen wordt.

Laat maar komen die filmpjes. Heb er alle vertrouwen in. Vorig jaar voor het eerst Evolution. Dit jaar wil ik nog meer Evolution.:)Het moge duidelijk zijn dat Evolution me zeer goed is bevallen.

Laat maar komen die filmpjes. Heb er alle vertrouwen in. Vorig jaar voor het eerst Evolution. Dit jaar wil ik nog meer Evolution.:)Het moge duidelijk zijn dat Evolution me zeer goed is bevallen.

Ik heb evolution al aantal jaar en op een enkel artikel na hebben ze alle top kwaliteit, van cakes tot boxen, prachtig vuurwerk en betaal er graag wat extra voor.

Voor het eerst afgelopen oudjaar vuurwerk van evolution gehad. Dit prachtig jong bedrijf heeft mij zeker niet teleurgesteld maar werkelijk in alle opzichten zeer positief verrast. Heb zeker vertrouwen in de compound producten die evolution op de markt brengt. Ik ben een groot van van cry crackling mits goed uitgevoerd. Ben reuze benieuwd. Heb wel 1 vraag. Wat bedoeld men met triple sequence fan finale? Wat mogen we hiervan verwachten?

Ik heb volle vertrouwen in evolution. Toch moet ik het vragen. Please, laten ook jullie’s nieuwe producten ons verassen :D ben groot fan van dit prachtig bedrijf sinds 2017/2018

Top!!!

Die nieuwe compound boxen van evo zien er alleen al mooi uit, ben zeer benieuwd naar de beelden en de prijzen. Al vrees ik dat dit soort blokken al gauw € 150 of meer kosten

Back
Bovenaan